Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1502261 Iedereen Klaar

• Auteur

Wij zijn 2/2 uitgerekend. Het is spannend, maar alles lijkt OK te gaan. Is iedereen er klaar voor, het is tenslotte BIJNA februari!?

#4257623 Quote

Ik ben er helemaal klaar voor, ik ben 5/2 uitgerekend, maar de ervaring is (dit is ons 4de kindje) dat het nog wel even duurt. Maar van mij mag het nu.
    Succes iedereen als het zover is en met de laatste loodjes!

linn1984
    Bijdrager
    #4257717 Quote

ik ben de 8e feb uitgerekend. Kan bijna niet meer wachten tot het zover is. Kindje mag echt wel komen nu 😀 Wij zijn er klaar voor!

#4257732 Quote

Ik ben de 11e uitgerekend en bijna klaar. Ik wil nog e.e.a. poetsen, ha ha ha, misschien herkenbaar?

#4257905 Quote

Ik ben de 4e uitgerekend! Laat maar komen!

#4257941 Quote

Ik ben er wel klaar mee, maar of ik weer klaar ben voor de bevalling….. Help….zie er wederom erg tegen op.

#4259459 Quote

Morgen komt de werkster, die mag de babykamer poetsen, verder alles klaar! Vandaag de etiketten en postzegels ook geplakt, kom maar op met die kleine!! Ben ‘pas’ de 18de uitgerekend, maar toch.
    Iedereen succes met de bevalling!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct