Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

6 oktober uitgerekend

• Auteur

hoi hoi hier ook een oktober mama
    hier is het ook dat mijn man ook in oktober jarig is dus spannend hoeveel dagen ertussen zit

en okal is het nu de 3de die ik krijg ik moet zeggen vind het weer net zo spannend
    en vooral omdat deze zwagerschap totaal anders is dan de andere 2 keren dat ik zwanger was

#4263599 Quote

Gefeliciteerd!! Welkom bij de oktobermama’s

Grappig, ik ben ook zwanger van ons derde kindje en deze zwangerschap voelt voor mij ook heel anders! Ook omdat dit voor ons de laatste zwangerschap is en daarom beleef je het toch intenser!

Bij ons is oktober ook niet echt een topmaand om te bevallen, ik ben 11 oktober uitgerekend en ons nichtje is 11 oktober jarig, neefje 9 oktober, dochterje vriendin 17 oktober en ander neefje 22 oktober. Maar ja, je kan het niet plannen toch!

Groetjes,

#4263692 Quote

ja voor ons is het ook de laatste
    want met drie vinden wij het wel een mooi aantal
    en nee je kan het niet plannen
    de eerste kwam zo ruim een week na de uitgerekende datum en de 2de die diende zich precies de uitgerekende datum aan
    (der vader stressen bij het voetbal feyenoord-ajax en ik weeen hebben :lol:)
    dus ja wij zien wel waarneer deze uk zich laat zien als hij /zij net zo eigenwijs is als de jongste dan moeten we uitgaan van 6 oktober ander meschien hopelijk eerder

juztice
    Lid
    #4263853 Quote

Gefeliciteerd!!!

#4263901 Quote

Gefeliciteerd

moi87
    Lid
    #4263993 Quote

fijne zwangerschap!!!

#4264005 Quote

Gefeliciteerd en een fijne zwangerschap toegewenst

#4264011 Quote

Gefeliciteerd !

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct