Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1538388 5 Weken Zwanger Bruin Bloedverlies - pagina 2

• Auteur

hoi gwyn
    ik heb ook last gehad van bruine bloed verlies gehad met 7 weken was niet veel ben nu 18 weken zwanger en alles gaat goed

groetjes tamjoh

#4296966 Quote

Nou ik denk ook dat ik me voor niks druk heb gemaakt. Het bruine bloed is alweer verdwenen. Afscheiding is hooguit nog net niet zo licht als normaal. Denk dat het nog wat oud bloed is geweest dan. Pfieuw…. Geen rood bloed gezien enzo, dus ik denk dat het wel goed is… (Maar goh wat duurt zo’n eerste afspraak bij een verloskundige lang! en dan heb ik ook nog de pech dat de mijne geen echo-apparaat heeft, dus dat ik daar nog langer op moet wachten!)

#4513491 Quote

Halo daar ik heb ook tijdens de eerste zwangerschap 1 maand bloedverlies gehad ik dacht dat ik ongesteld was geworden maar na n maand bleek ik 9 weken zwanger te zijn succes

#4514785 Quote

hallo ik heb in november 2014 en begin 2014 een twee dagen wat licht bruinig bloed verloren wel op de dagen dat ik ongesteld moest worden officieel. maar dit was minder dan anders en minder dagen. zou dit al met een zwangerschap te maken kunnen hebben? want ben deze maand niet ongesteld geweest. alleen begin december dan dat kleine beetje nog. ik heb ook last van opgezwollen buik en opgeblazen gevoel aan onderkant van de buik. heb nog geen test gedaan. wie kan me meer vertellen?

#5606745 Quote

Helene Boomsma
    Bijdrager
    #10594372 Quote

Ik dacht dat ik vorige week ging menstruatiecyclus kreeg ,test gedaan ivm rare klachten zwanger.

Ik heb bloed verloren donkerbruin en daar tussen in soms ook iets rood.

Was zaterdag op gehouden.

Nu verlies ik weer bruin met afwegen 

Ben bijna vijf weken zwanger .

Is de eerste en erg onzeker op 19 dec vroege echo staan ivm bloedverlies 

Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct