Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1543449 Sensitest Tip

• Auteur

Hay meiden,

Op een gegeven moment dacht ik: als ik elke maand één en soms twee testen moet kopen vind ik dat een beetje zonde…………

Nu kan je via google voor 22,00 euro sensitesten (die je dus heeeeeeel vroeg al kan doen) bestellen en dan heb je er gelijk twaalf!!!!!!!!!! Je kan er ook 10 of 6 bestellen! Ik deel ze met een vriendin dus ik heb er twaalf…………………..scheelt een hoop en:

het testvenster is een hartje…………….ow!

xxxxxxxxxxxxx Jessica

#4298895 Quote

thanks voor de tip!!!!!!

#4299123 Quote

Jaaa ideaal he?! Ik ben ook trouwe klant van sensitest. Althans, 3 jaar geleden en nu weer. Ik heb altijd de cassettes, die zijn wat goedkoper dan die jij bedoelt geloof ik en ook heel goed.

#4300117 Quote

Hoe vroeg is HEEEEEEL vroeg?? Heb vanmorgen een van kruitvat gedaan, maar negatief. Heb maandag NOD.

#4300637 Quote

Bij mij werkte dat 2 keer niet, 4 dagen voor NOD. Pas een week na NOD testte ik beide keren positief, met verschillende merken testen. Spannend hoor mama anna!

#4301234 Quote

Hay hay,

De sensitesten kan je vier dagen voor je verwachte menstruatie uitvoeren xxxxxxxxxxxxxxxxx

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct