Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1543619 Bikini Hellup - pagina 2

• Auteur

Heel veel badkleding is ook al uitverkocht 🙁
    ik wou ook graag een tankini maar helaas was er niks..

#4300074 Quote

wehkamp?

Ik heb badpak daar besteld.. zit wel lekker..

#4299959 Quote

he meiden,

Bedankt voor jullie tips! Ik ben het er idd mee eens , zwangerschapsbikinis zijn vaak onnodig duur..al vind ik die van ‘ik ben mama’wel ewrg mooi Rowel! (maar ook geen beugels, dus weet niet of datmooi zit.. Ik zag bij Wehkamp idd veel keus, ik denk dat ik daar iets van ga bestellen, dan kan ik het zo weer terug doen als het niks is.. Ik heb mn vorige zwschappen ook een gewone bikini gehad maar dan zit je zo erg met je buik in de zon (deed er wel een handdoek overheen) en had echt het idee dat ik een wandelende attractie was met mn mega buik hahaha. Liever een tankini dus maar ik ga op zoek! Thanx!
    Liefs, mv twee

#4302831 Quote

helaas is het bij mij dus juist met het broekje een probleem, maat groter is flubberen… SNIK

sannetje
    Bijdrager
    #4305449 Quote

Uhmm, ik mag vast geen reclame maken, maar kijk eens bij: http://www.inpositiekleding.nl/index.php?item=&action=page&group_id=20000108&lang=NL

We hebben ook nog een bikini van Anita met cup F, maar broekje is maat 36. (staat nog niet online). In tegenstelling tot de Alg.voorwaarden ruilen we badkleding wel (die moeten nog aangepast worden)

Wie weet tot ziens!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen