Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1543735 Zwanger Na Miskraam

• Auteur

Vandaag een echo gehad en het hartje klopt! Ben zo blij..
    Pas 7 weken in plaats van 8 i.v.m. lange cyclus maar alles zag er goed uit.
    Hoop dat het goed blijft gaan!
    Moest het even kwijt 🙂

#4299151 Quote

Geweldig! Gefeliciteerd, nu maar lekker genieten van het kleine wonder!

#4299157 Quote

ik snap hoe het is, heb het 2x meegemaakt. in ieder geval van hate gefeliciteerd en ga maar lekker van je zwangerschap genieten!

#4299359 Quote

gefeliciteerd! Heb ook twee keer een miskraam gehad, dus weet hoe je je voelt. Maar probeer ondanks alles te genieten!!

#4303335 Quote

Dankjewel voor jullie lieve reacties! Probeer te genieten maar het is nog behoorlijk on werkelijk allemaal.. Denk dat ik bij de 12 weken echo meer gerustgesteld zal zijn..

#4303336 Quote

Dankjewel voor jullie lieve reacties! Probeer te genieten maar het is nog behoorlijk on werkelijk allemaal.. Denk dat ik bij de 12 weken echo meer gerustgesteld zal zijn..

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #4304026 Quote

hoi
    gefeliciteerd meid
    groetjes tamjoh

#4305572 Quote

Gefeliciteerd! Ik heb morgen mijn eerste echo en vindt het ook heel spannend want heb hiervoor ook een miskraam gehad. Ik vindt het ook heel moeilijk om al te genieten.

#4305822 Quote

Hoi Tovada,

Heel veel succes morgen! Hoop dat alles goed is..
    Bij mij zijn de kwaaltjes nog duidelijk aanwezig dus heb op zich wel een gerust gevoel..

Laat je wat weten morgen?

Groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct