Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1543839 Wachten Nod

• Auteur

Hallo

Even gelden dat ik een berichtje heb geplaats. Heb een miskraam gehad in februari daarna weer netjes na 4 weken NOD….. Nu is mijn NOD als het slecht is maandag en als het goed is dus niet hahahah…..Vroeg me af hoe het met iedereen ging

Liefs jacelyn

#4299298 Quote

Spannend meid! Voel je al wat of heb je n voorgevoel? Heb je de mk een beetje n plekkie kunnen geven?

Ik heb gisteravond last gehad van pijn / steken in mn zij en dat is meestal mn eisprong, dus ik ben net begonnen aan de wachtweken. Pfff 2 hele lange weken!!!! Ik vind die wachtweken echt voorbij kruipen, hopelijk dit keer wat minder. Maar goed, niks aan te doen vrees ik. We zitten nu in ronde 3, 2e kindje. Dit keer zonder ovutesten gedaan en dat beviel me sowieso veel beter!

#4299425 Quote

hallo Charlotje

Wij zitten inmiddels in ronde 9 pffff en wachten ja duurt idd erg lang…. Nee heb nog geen klachten op wat gespannen borsten na maar dat heb ik ook meestal voor mijn NOD. En een opgezette buik. Dus ja kan 2 kanten opgaan.Moet zeggen dat ik het mijn MK wel een plekje heb kunnen geven ik weet nu dat ik in ieder geval wel zwanger kan worden.Nu zal tijd wel ietsje sneller gaan hoop ik voor jou pasen en koninginnendag zitten ertussen dus misschien beetje afleiding tussendoor…

Groetjes

#4300097 Quote

hoihoi, ik wacht met je mee het ergste van zwanger worden pfff
    ik heb ook in feb een miskraam gehad zit nu in ronde 5 voor een tweede wondertje. officieel donderdag mijn nod maar heb deze maand ovu. testen gebruikt en volgens mijn was mijn eisprong 3 dagen eerder, dus zou maandag ook mijn nod zijn heel spannend. maandag is mijn trouwdag zou super zijn om dan een positieve test in handen te hebben. maar denk het niet. voel niet iets speciaals op wat vage klachten na die ik altijd heb van mijn eisprong tot en met mijn nod.

fijn weekend

#4300098 Quote

He meiden, ook ik moet maandag ongesteld worden. Heb vanmorgen een test gedaan maar negatief. Bij mijn vorige zw.schap (wat eind jan ook in een miskraam eindigde) was deze al licht positief 3 dgn voor NOD. Dus het zou een te vroege test kunnen zijn, maar heb er een hard hoofd in dat ik zwanger ben. Had van de week wel wat steken in mijn borsten en heb vandaag een wat lage bloedsuiker-gevoel. Maar ook hoofdpijn en dat is voor mij meestal geen goed teken. Wachten dus maar af. Hebben jullie weleens een te vroege test gedaan welke later toch positief was?

#4300300 Quote

Heey meiden,

Ook hier zijn de wachtweken aangebroken! Had woensdagochtend een licht positieve ovutest, ’s avonds en donderdagochtend was deze overduidelijk positief en vanmorgen weer bijna negatief. Aangezien dit de eerste keer is met de testen en we dus zeer duidelijk een eitje hebben gespot (en natuurlijk erg druk zijn geweest met klussen) heb ik goede hoop!!! Nu alleen die 2 weken nog zien door te komen…..

Veel succes allemaal met wachten en hopelijk volgen er vele posotieve testen!!!
    Liefs ciomama

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4300631 Quote

Hey hoi,
    Ja dat wachten, pffff. Ik heb al een zoontje van 2, daarvoor heb ik ook een missen abortion gehad bij 11 weken. Brr hoop t NOOIT meer mee te maken…
    Hoe dan ook ik hoop idd ook dat die weken wat sneller gaan door alle leuke dagen en t mooie weer! 😉

Mamma-anna: bij mijn 2 zwangerschappen testte ik zelfs pas een week ná NOD positief! Hoofdpijn is bij mij ook vaak een voorteken van een naderende ongi maar zoals we allemaal weten lijken die kwaaltjes nogal op elkaar!

Mijn NOD is ‘pas’ 4 mei, ik hoop enorm dat t raak is. Ik ben er dit keer wel wat minder mee bezig geweest, gelukkig maar!

Heeft een van jullie ook enorm gevoelige tepels vlak na de eisprong? Ik heb dat elke maand, duurt best n tijdje.

#4301203 Quote

Hallo

Nou ik heb gister zo’n vroege test gedaan en die gaf duidelijk een streep aan dus Zwanger Jippieee… Nu begint natuurlijk het spannende gedeelte durf nog niet echt teveel mijn hoop erop te zetten ivm de miskraam 2 maanden terug…. Het is ook nog heel pril natuurlijk Ik hoop voor jullie ook op goed nieuws

Liefs

#4302764 Quote

Ohh wat n superrrnieuws!!!!!! Van harte meid! Tuurlijk, tis heel pril maar elke zwangerschap begint pril! Ga voor je duimen…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct