Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1544065 Enorme Honger - pagina 2

• Auteur

Ik ben met Tjerk maandag begonnen met andere voeding. Ik doe nu 3 scheppen van de eerste voeding die ik had en 1 schep voor hongerige baby’s. Heb geen advies aan dokter, cb of iemand gevraagd. Ik vond hem hongerig en hij is nu veel meer tevreden. Als ie dat niet meer is, vervang ik nog een schep gewone voeding door die voor hongerige baby’s. Ik durfde niet helemaal over te schakelen omdat ie dan misschien last van darmkrampjes zou kunnen krijgen.Weet niet of dat helpt maar hij heeft er in ieder geval nog geen last van en heeft keurig 1 poepluier op een dag.

#4303928 Quote

pascal is 5 weken en krijgt nog steeds 120 ml flesjes. wel krijgt hij nu nutrilon omneo ivm slecht kunnen poepen en krampjes hierdoor.
    wijzelf hebben het idee dat pascal wel naar de 150 flessen kan qua “honger” hij meld zich vaak stipt om de 3 uur. en met 150 ml zou hij eigelijk langer met een fles toe moeten kunnen toch??
    morgen voor t eerst naar t cb. ben erg benieuwd wat ze daar zeggen.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen