hoi hoi
wij zijn al 3 maand weer bezig. mijn man en ik willen beide een groter gezin.
minimaal 2 kids en dan kijken we of er een 3e bij komt.
we hebben daarnaast nog 4 katten en 5 vogels en een soort pleegzus
mijn man heeft 2 broers met elk een vrouw en 1 kind
(mijn braziliaanse schoonzus had al een kind) dus de eettafel is nu al overvol met familiediners hihihihi geweldig vinden we dat
met een paar jaar heb je hopelijk hier onze kindjes, de halfbraziliaanse nichtjes en neefjes en half srilankese neefjes en nichtjesvan mijn schoonzussen en kaapverdiaanse-chinese neefjes en nichtjes van mijn pleegzusje rondlopen
wij zijn ook op tijd begonnen omdat het bij Mara ook ruim 10mnd duurde en ik pas 7mnd na de bevalling uberhaupt weer ongesteld werd.
mijn echte zus is op dit moment zwanger maar die zal ws hier nooit komen, uit jaloezie op mijn zwnagerschap weigerde ze op mijn bruiloft te komen of te kraamschudden, na 10,5mnd heeft ze Mara nog nooit gezien
en mijn werk is als groepsleider en ik werk alleen met 4 kids met lager niveau en gedragsproblemen, heerlijk zo’n bende om mij heen. eigenlijk ben je dan alleenstaande ouder van kids met problemen, en de kids zijn geweldig, hoe lastig ze soms ook zijn.
Dus aankunnen is het probleem niet, tijd en geld wel. vandaar dat we na de 2e als die ons gegund is pas kijken of we verder gaan of niet.
mijn zwangerschap was niet genieten, 9maand vermoeid en afvallen en een zware lange bevalling maar dat is het me wel waard als ik naar ons meisje kijk heerlijk ding is het geworden en met dit weer is het echt nog meer genieten
Succes met je keuze maken
groetjes Sabine