Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1544757 Ben Er Klaar Voor

• Auteur

Ben nu bijna 38 weken zwanger, van mij mag ze komen. De andere kids hebben vakantie, dus geen heen en weer geloop van en naar school en gelet op tijd. Nog een beetje rommelen in huis, in principe is alles klaar mar het kan natuurlijk altijd opgeruimder en netter.

Kom maar op kleintje, mamma, pappa, je broers en zusje kijken naar je uit!!

#4300157 Quote

nu maar hopen dat ze daar gehoor aan geeft! wens je veel succes met de laatste loodjes!

liefs,

#4300302 Quote

heel veel sterkte met de laatste loodjes hoop voor je dat ze je niet tot 42 weken laat wachten

#4300330 Quote

@ felicia,

dat denk ik niet hoor, ben van allemaal tussen de 39 en 40,5 weken bevallen.

Zie alleen dat ik een foutje heb gemaakt, ben al bijna 39 weken ipv 38.

Bloempje27
    Bijdrager
    #4300452 Quote

Ik zal ook voor je duimen! Mijn uk mag lekker nog even zitten hoor… ik hoop tot na koninginnedag want dat wil ik niet missen hoor. Hier in Kampen doen ze altijd veel leuke dingen… dus ik duim voor een mei-baby!

#4300572 Quote

nou die van mij mag nu wel komen ben ruim 41 weken nu en ik wil hem toch wel erg graag in mijn armen hebben. wordt morgen gestript en we hopen dat dat de bevalling op gang helpt anders dinsdag of woensdag ingeleid en daar zit ik niet echt op te wachten.

jullie horen het wel………

groetjes Sandra

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #4300591 Quote

@ bloempje,

nou koninginnedag trek ik niet meer als ik nog niet bevallen ben dus maakt mij niet u8it of ze al komt. Vind het altijd wel gezellig hoor maar lopen lukt bijna niet meer dus geef mijn portie maar aan fikkie.

@tygotiger,

pf ja dat snap ik dat je het dan wel zat bent. ik ga voor je duimen dat je niet ingeleid hoeft te worden!

#4301274 Quote

@ Marionneke,

Uiteraard!!
    Alleen nog niets wat er op lijkt dat ze al zin heeft om te komen……………

#4301510 Quote

Succes meiden, hoop (muv bloempje…) dat jullie kleintjes zich gauw aandienen!

Inleiden vond ik vreselijk de vorige x (moest wel, mijn vliezen waren met 37 wkn gebroken en bevalling kwam niet op gang) Hoop dat, dat dit keer niet hoeft! Maar voor mij duurt het nog een eeuwigheid hoor, ben pas 13 weken…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct