@Maartje: ik knoop ‘m zodat hij met zijn beentjes aan weerszijden van mij heup/taille zit, met zijn gezichtje naar me toe. Ik knoop ‘m dan wel flink strak en zorg dat de doek goed om zijn schoudertjes zit. Het knopen is inderdaad even oefenen maar ik doe ’t nu bijna blind. ’t is ff wat meer gewurm om ‘m er in te krijgen maar hij vindt ’t prima, hij is echt dol op fietsen, zeker nu hij een zonnebrilletje heeft. Zit lekker te brabbelen enzo.
En ik fiets natuurlijk iets rustiger 🙂
Als je het een beetje eng vindt probeer je het (als dat kan) eerst op wat stillere paadjes of op de stoep?
Owja, ik weet niet of (en hoeveel) haar Julia inmiddels heeft? Warren is nog steeds zo goed als kaal dus ik doe ‘m wel altijd wat op zijn hoofd: capuchon of dun mutsje of zonnehoedje, het waait toch altijd op de fiets.
@Jootje: ik zou het ook gewoon proberen, misschien kan je er eentje lenen als je niet meteen zo’n aankoop wil doen? En inderdaad, van die draagzakken (chicco, baby björn) kreeg ik nog meer rugpijn dan ik al had, met de doek echt nergens last van, veel comfortabeler.
X
Evje