Nou meiden ga er maar voor zitten…..hihi hier een verkorte versie van mijn ervaring met het cb met Floortje.
Ze vonden dat Floortje rond 2,5 – 3 jaar motorisch ernstig verstoord was(ze liep, rende en hupelde gewoon hoor…….) En dat ze qua spraak achter liep (dit laatste was ook wel een beetje zo) Maar op motorisch gebied was ik het er totaal niet mee eens. Ik moest stappen ondernemen naar de kinderarts enz.
Toen ik zei nou weetje ik wil haar heel graag gewoon de kans geven om het zelf even bij te trekken voor zover dat dan nodig was.
Want (en zo heeft de kinderarts ook uitgewezen er is motorisch echt niets MIS) Maar nee dan deed ik mijn kind te kort enz enz.
Vervolgens hebben ze achter mijn rug om de ha benaderd en die heeft ons weer een brief gestuurd met daarin de medeling dat we op het spreekuur moesten komen.
Nou daar aangekomen het hele verhaal enz en deelt ze mede dat wanneer we niet naar de kinderarts gaan het cb naar jeugdzorg stapt!!!!
Nou om het kort te houden we zijn bij de ka geweest en hebben even bij de logopedie gelopen.
Nog een keer “controle” bij de ka er is niets mis met haar enz.
Komt mijn tante met floortje op het cb bij 3 jaar 9mnd voor de laatste keer + prik en zegt die arts(die er toen overigens nog niet werkte) wat is hier toch allemaal gebeurd dat had zo helemaal niet mogen lopen(de vp van het cb had alles op eigen houtje gedaan zonder overleg!)
Nu met Jochem ook weer daar ik zie wel hoe het loopt maar ben wel ERG op mijn hoede hoor!
Dat is mijn ervaring.
liefs Louise