Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1545173 Ei Gevoeld Ovulatietest Negatief

• Auteur

ik heb van de week een paar ovulatietesten gedaan en allemaal een heel licht streepje.
    nu voelde ik vandaag mijn ei en ik toen ik net thuis kwam snel testen.
    en wat gaf hij aan???
    helemaal niks meer.
    snap er niks meer van haha.
    dus eigenlijk helemaal geen donkere streep gezien.

moet er nu vanavond dan wel geklust worden of ben ik al te laat?

iemand enig idee????

liefs shirley

#4300575 Quote

als je twijfelt altijd gaan klussen! en anders kan nooit kwaad als je ene keer extra klust ;-)))
    maar wel raar dat de ovu test dit niet aangeeft dan! mag ik vragen welke testen je gebruikt?
    liefs

#4300582 Quote

ik gebruik de testen van 123 ovulatietesten.nl

liefs

#4300627 Quote

Hey hoi,
    Begrijp dus dat je deze week wel n licht streepje had, das ook n streepje… Mss heb je ’s middags veel water gedronken? dat kan ook zorgen voor een minder positieve test namelijk. En elke dag op t zelfde tijdstip getest?
    Heb je nog geklust van de week? Anders is er mss niks aan de hand. Staar je iig niet blind op die testen, als je om de dag klust zit je vaak safer dan met de testen. offff ben je heel onregematig?
    Hopelijk heb je nog gebruik gemaakt van deze zwoele lente-avond! 😉

#4300632 Quote

Het is trouwens wel een goed teken dat je ei hebt gevoeld en de test negatief is, dat hoort ook zo volgens mij…

#4300658 Quote

die ken ik niet sorry! gebruik zelf van cb! geeft smiley aan de dag voor je ei en op de dag zelf! en anders geeft ie niks! ik ben zelf niet handig met streepjes 😉
    succes meid

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4300712 Quote

Ik zou ook vor de zekerheid nog even een paar klussen!! Dan weet je zeker dat je je ei niet hebt gemist! Ik heb die van 123 ook besteld, gebruik ze volgende maand. (als het nodig is…)

Liefs ciomama

#4300721 Quote

Hoihoi,

De test is als het goed is de dag vóór je ei positief, omdat je ei pas springt als je LH weer aan het zakken is. Dus het kloptprecies wat je hebt gevoeld!

Succes!

#4301622 Quote

2 dagen ervoor hebben we nog wel geklust dus we wachten gewoon maar weer af hahahah.
    liefs

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct