Hallo
Ik hou ook vocht vast! in twee weken 3 kilo bij!! normaal 0,5 of max 1 kilo. Zolang het vocht is zijn we het wel meteen na de bevalling kwijt!! dat is het mooie ervan hihi.
Ik wilde ook mijn teen nagels lakkken (met veel gezucht en geduld is het gelukt) zodat het nog een beetje uitziet in de teenslippers. Twee weken geleden heb ik goedkope schoenen een maat groter gekocht. Nu kan ik die in de ochtend aan maar in de middag lijken mijn voeten een rollade, en pak ik maar weer de teenslippers.
Mijn kleding knelt aan alle kanten en de groeve die ze achter laten zie ik nog ruime tijd erna in mijn vel staan.
Voel me nu verre van sexy!! in het begin genoot ik van mijn dikke buik en borsten maar nu mijn benen en kont ook meedoen vind ik het niet meer zo leuk hihi.
Vanmiddag naar de gyn. om te kijken of ik word ingeleid of dat we de natuur op zijn beloop laten.
Ik hoop op dat eerste ben er echt klaar mee!!
Maar het getrappel van mijn kleine mannetje is ook wel erg fijn, en dat ga ik zeer zeker missen!! Krijg al een brok in mijn keel bij de gedachten dat ik het nooit meer zal voelen!!
Veel succes allemaal!!
xxx