Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1545902 Mijn Buikwand

• Auteur

Hay meiden,

Ik ben gisteren naar de huisarts geweest voor buikklachten. Steeds heb ik een soort spierpijn in de rechterkant van mijn onderbuik. Het is een kloppende, trekkende pijn. Na wat (vervelende) onderzoeken is het volgende uitgesloten: buitenbaarmoederlijke zwangerschap, blinde darm, baarmoeder, eierstokken, liesbreuk.

Er was dus een andere reden voor deze klachten…………er is dus een andere reden dat mijn buikwand aan die kant oprekt…………….AAAAH. Ik hoop zo dat het deze keer gelukt is….

Hij zei: het zou bij een zwangerschap kunnen horen maar ik durf je geen hoop te geven……afwachten maar!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx mij

#4301283 Quote

Hoelang moet je nog wachten??

#4301328 Quote

spannend! wanneer is je nod?? succes meis!

marissa86
    Bijdrager
    #4301330 Quote

Spannend meid! Ik had precies dezelfde klachten en ik ben toch ook echt zwanger!!! Succes, wanneer is je NOD?? Ik ga gelijk even spieken in de NOD lijst 😀 x Maris

marissa86
    Bijdrager
    #4301336 Quote

Kan prima hoor. Ik zie 1-05 staan. Ik had klachten vanaf 28-03, 10 dagen na mn ovu (innesteling waarschijnlijk) en 3 dagen voor mn NOD. Test de dag hiervoor was nog negatief. Heb 3 dagen na mn NOD pas weer getest. Nog even volhouden meid!!

marissa86
    Bijdrager
    #4301337 Quote

BTW ik had het ook rechts en bij mij heeft het 3 weken aangehouden……Niet de hele dag door, maar wel iedere dag aanwezig!!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4301442 Quote

Duimen dat het raak is meis!!!! Ik duim met je mee….

Liefs ciomama

#4301487 Quote

Spannend!!!!!! Nog even geduld en dan weet je het.

#4301552 Quote

Spannend! Succes!
    *duimt*

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct