Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1546254 Waarom

• Auteur

Ha meiden,

Heerlijk die oppeppende woorden en die kan ik nu al helemaal gebruiken. Ik begin me steeds wat zwangerder te voelen, maar dat gevoel heeft me al heel wat keren bedot! Dus daar ga ik nu niet van uit.

Afgelopen donderdag heeft mijn moeder te horen gekregen dat ze darmkanker heeft. Mijn moeder moet nog 49 gaan worden in juni en nu hoort ze dit. Ik kan het niet bevatten, kan alleen maar janken…. en ik hoop zo dat ze ons derde wondertje als die er komt nog mee gaat maken. Want de vooruitzichten zijn slecht!!!! WAAROM?????? Ik wil mijn moeder nog niet verliezen…..
    .

#4301621 Quote

heel veel sterkte toegewenst met je moeder!!!
    het is allemaal dubbel nu he?

ik moet zeggen dat ik er geen woorden voor heb.

hou je goed,

liefs shirley

#4301663 Quote

jeetje wat een naar nieuws, iets wat je niemand toewenst. mijn mams heeft vorig jaar borstkanker gehad, kwam ook uit het niets, maar gelukkig was ze er op tijd bij en is ze ondertussen gezond verklaard (voor zover dat kan). maar het was een heel heftig jaar met veel ups en downs.

ik wil je heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd. en probeer zoveel mogelijk van elkaar te genieten. laat je goed informeren door de artsen. ik ben toen zelf veel meegeweest naar de gespreken bij de arts.

#4302296 Quote

Hier zijn geen woorden voor. Heel veel sterkte meid!!!

Dikke knuffel ciomama

#4302302 Quote

Wat een rot nieuws ik hoop dat ze er nog wat aan kunnen doen zodat ze nog een paar jaartjes heeft,liefst natuurlijk dat ze weer beter wordt.

Succes komende tijd!!

marissa86
    Bijdrager
    #4302433 Quote

Ik lees hier nog steeds mee en wil je heel veel sterkte wensen!! x Maris

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4302636 Quote

Ooh meid, wat vreselijk zeg.. Heb er geen woorden voor.. Wat een dubbelheid.. Heel veel sterkte..

Dikke knuffels…

#4302754 Quote

Hey hoi, wat naar!! Ik snap dat je alleen maar kan janken… Mijn moeder heeft een tijdje heel slecht gelegen (coma) en dan besef je ineens nog meer hoeveel je haar nog nodig hebt. Neem de tijd meid, veel sterkte!

#4302811 Quote

Heel veel sterkte de komende tijd.

liefs hilda

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct