Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1546962 Raar

• Auteur

Hey meiden,

Ik heb nou zoiets raars!!! Afgelopen woensdag/donderdag een duidelijke positieve ovutest gehad, druk aan de klus geweest en nu verlies ik sinds gisteren wat bruinige afscheiding!! Net alsof ik ongi ga worden! Ik snap er niks van. Als ik afgelopen week mijn ei heb gehad dan kan ik toch niet nu al ongi worden?? Bovendien zou ik dan een cyclus hebben van 16 dagen!!! Wie weet wat dit kan zijn???

Liefs een onzekere ciomama

#4302324 Quote

Het kan of een kleine bleoding zijn geweest bij de ovulatie of een innestingsbloeding.

Ik heb zelf vorige week een klein beetje roze afscheiding gehad en alleen een beetje bij het afvegen.

Ik wens je heel veel succes en ga er maar niet vanuit dat het een ongi is, want 14 dagen na een ovulatie komt pas de ongi en niet zo vroeg.

Veel succes met wachten……

#4302749 Quote

Het kan idd een bloedinkje zijn na de ovulatie of innesteling… Niks om je zorgen over te maken volgens mij!

#4304314 Quote

ik had gisteren precies hetzelfde.
    Gisteren mijn ovulatie gehad (test bevestigde het) en gisterneavond lichtroze afscheiding, dus kan van de ovulatie komen?!!
    We zullen het zien, op naar 5 mei!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct