Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1547269 Zwemmen

• Auteur

Ja ja, vandaag was het zover: Gijs is voor het eerst in het zwembad geweest. Nu hebben we mazzel dat we een zwembad op de compound hebben dus moesten we er met hem maar eens gebruik van maken.
    Hij vond het wel een beetje koud, maar ook leuk, zie foto op onze dec mama’s hyves.
    Na een bad ligt hij nu op mn schoot te slapen 😉

Hebben jullie kinderen al “gezwommen?

daf1986
    Bijdrager
    #4302897 Quote

Wat leuk is dat he inderdaad.

Ik ga trouw elke week met Chris naar babyzwemmen vanaf dat hij 3 maanden was. Hij vond de eerste paar keren helemaal niks maar nu begint hij het wel wat leuker te vinden.

Ik heb trouwens nog geen foto gezien op de hyves 😉

Groetjes Daphne

#4303166 Quote

Nee, sorry de app op mn i phone doet het niet goed. Op mn facebook staat al wel een foto.

Knap hoor, trouw naar babyzwemmen. Ben zelf helemaal geen zwemmer maar op die manier misschien wel.

#4303397 Quote

wij gaan ook elke week zwemmen.
    ik doe het ook met de oudste sinds ze 6 maanden was en nu gaat Mare dus ook lekker mee zwemmen.

#4304309 Quote

Hoi, hier wordt ook elke week gezwommen. Heerlijk! Vanaf drie maanden zijn we gaan zwemmen en hij vond het gelijk leuk. Kon hij zich ook weer eens uitstrekken in het water 🙂

#4304405 Quote

Foto op dec hyves plaatsen lukt steeds niet, daarom maar op mn eigen hyves gezet, zikomo1
    Groetjes Johanneke

#4305021 Quote

Nope, nog niet gezwommen met kleine Aqua.. tenzij Zwangerschapszwemmen meetelt.. :p Dat vond ik trouwens heeeerlijk!! Lekker in het water dobberen met mijn dikke buik. Ik heb toen ook nog veel op de boot gewerkt in Canada, dus een water baby zal ze zeker wel worden. Ben alleen wat terughoudend nu. Ik lees zoveel tegenstrijdige artikelen over baby zwemmen.. vanaf 3 maanden.. vanaf 6 maanden. Zucht.

#4305407 Quote

julia heeft 1 keer op vakantie gezwommen in het zwembad en afgelopen weekend even in de band buiten in ons bad. ze vond het wel leuk als je haar maar liet dobberen want anders was het water te koud.

#4334013 Quote

Viviënne heeft eerst in de buik mee gezwommen 🙂 Al vanaf 2 maanden gaat ze naar zwemmen. Ze vond water vreselijk… ze lag nog niet in het badje en het was al krijsen. de eerste 4x vond ze het zwemmen ook niks. Nu heeft ze er de grootste lol in. Ze durft zelfs ook onder water te zwemmen!! We zijn nu 2 dagen achter elkaar geweest. Prachtig vindt ze het. In het weekend gaan we ook wel eens zwemmen zodat papa mee kan en dan houdt ze het rustig een middagje vol.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct