Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1547281 Paasei Gevonden

• Auteur

Hoi meiden… al een paar dagen aan het testen maar vandaag eindelijk weer twee streepjes!!
    Ik heb mijn paasei!!

Nu hopen dat het mag lukken!! Ga mijn paasbunnypakje opzoeken 😉

Fijne dag nog allemaal…

Kusies Laurie

#4302709 Quote

Hey laurie wat fijn!
    Heb je echt veel meer kans dat het raak is na zo’n test? Heb er geen ervaring mee. Ik ben net van de pil af en zijn nog niet doelgericht aan het klussen zeg maar. Is het makkelijk in gebruik?
    Hoeveel heb je er nodig en hoeveel zitten er in een pak? Wat een vragen. Hoop dat je er tijd voor hebt tussen het paasklussen door 😉 succes!

Liefs

#4302750 Quote

Ohh spannend Laurie! Goed bezig geweest, en nu aan de klus dus!

@ Nasigoreng: tis een handig hulpmiddel als t niet lukt of als je heel onregelmatig ongesteld bent. maar als ik jou was zou ik lekker op de gok klussen. Als je om de dag klust ongeveer maak je sowieso t meeste kans. Ik ben er mee gestopt, ik werd er enorm zenuwachtig van.

#4302763 Quote

Een heus paasei dus, leuk!! Gaan we toch nog gelijk op!! Hopelijk straks saampjes zwanger…

Liefs ciomama

#4302829 Quote

een paasei!super goed!!! en nu als konijnen in bed hahaha
    veel plezier!

liefs x

#4302952 Quote

Veel klusplezier!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4304086 Quote

ahaaaaaa dames, ook ik een paasei vandaag!!!
    En ja wij hebben al getracht om mijn paaseitjes te bevruchten, nu nog ruim1,5 week wachten tot mijn NOD (5mei) happey easter 🙂

#4304371 Quote

Wat leuk!! Spannend, spannend!!

#4304392 Quote

Leuk een paasei!!! worden spannende weken voor vele hier!!

nasigoreng: ik zou ook nog niet aan die testen beginnen ik kijk wel wanneer mijn vruchtbare dagen zijn,maar we klussen lekker om de dag maar het liefst wil je natuurlijk dat het met een maand gebeurd is maar komt wel goed wij zijn nog maar net bezig he! succes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct