Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1547481 Pfff Weet Het Niet Meer

• Auteur

Nou had ik 2 wk geleden op zat een pos ovu test en flink geklust. Dus zou vandaag of morgen ongesteld moeten worden. Nog niets, ook geen buikpijn. Wel af en toe steken in borsten en misselijk gevoel. Gister een test gedaan, hartstikke negatief. Vorige keer was de test al 3 dgn voor NOD pos. Dus denk niet dat het iets is. Ook een collega van mij die paranormaal is zei dat ik niet zwanger ben. Toch voelt mijn lijf zo. Ik word er niet goed van. Zou ik dan toch nog pos kunnen testen van de week? Weet het effe niet meer hoor.

#4302948 Quote

Raar allemaal he!
    Ik zelf ben na de bevalling van onze eerste in okt. 2x ongi geweest, nu ineens niet meer, maar de testen, inclusief de bloedtest van de huisarts geven negatief aan… inmiddels ben ik bijna een maand ’te laat’. Zucht….

Sterkte en ik duim voor je!

#4303797 Quote

hoihoi,
    ken het gevoel, ook deze maand ovu testen gebruikt. twee weken gelden duidelijk 2 streepjes. lekker veel geklust.
    gister heel veel last van mijn buik en overtuigd dat ik ongi zou worden. vandaag rommeld het nog steeds maar nog niets roods ontdekt. heb wel al een test gedaan hoopte vandaag op mijn trouwdag op een positieve test maar helaas. hartstikke negatief. heb ook niet het idee dat ik zwanger ben, maar ja hoop doet leven.

heb wel gemerkt dat ik een week voor mijn nod altijd last heb van mijn borsten en steekjes in mijn onderbuik en rug. maar heb maar besloten dat dat bij mijn lichaam hoort en geen voorwenselen zijn
    sterkte met wachten duim met je mee

#4303871 Quote

Ohhh wat balen en irritant! Zolang je niet ongesteld bent is het goed natuurlijk, ik testte beide zwangerschappen ook pas 1 week (!) na NOD positief…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct