Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1547643 Pijnlijke Borsten

• Auteur

Heej allemaal
    Nou morgen is mijn NOD… had een verkeerde berekening gemaakt. Maar nu heb ik al bijna een week pijnlijke borsten, vooral ’s avonds.
    Maar is je hele borst pijnlijk? Ik heb het vooral rond mijn tepels.. Ook nog steeds witte afscheiding, maar soms wel steken in mn onderbuik. De vorige maand had ik voordat ik ongi werd echt 3 dagen een zeurend gevoel in mijn buik. Nu geen last van.
    Ik wii zo graag nuchter blijven en er niet teveel in gaan geloven, maar dat gaat me nu niet meer zo makkelijk af. Toch wil ik blijven wachten tot woensdag met testen aangezien dus mn cyclus nog niet helemaal regelmatig is.
    Pff spannend allemaal weer!!!
    Allemaal nog een fijne 2e paasdag gewenst!
    Liefs

#4303398 Quote

Hoi, spannend zeg. Ik had deze klachten ook, ik voelde direct dat ik zwanger was.
    Ik heb een””vroege”test gekocht. Deze kan je 4 dagen voor je menstruatie al doen. Ik was ook zo onzeker dat ik het gewoon wilde weten.

Helaas is mijn zwangerschap uitgedraaid op een miskraam (na 6.5 week)

Succes ermee

Yvonne

#4303554 Quote

Hey meid,
    Ik heb zelf bijna altijd rond mijn ongi last van mij borsten.. Afgelopen mnd dacht ik telkens ooeh ik heb hier las van en ik heb daar last van.. maar helaas niets.. ben ervan overtuigd dat mijn lichaam me in de maling neemt..

Hopelijk zijn bij jou de seintjes wel goed!!
    Succes!!

Fijne dag nog!
    xxxx

#4303857 Quote

Hey Linde,

wie weet wie weet! Ik had de afgelopen 2 maanden echte zwangerschapsklachten en werd gewoon ongesteld, er kwam zelfs wat moedermelk uit mn tepels… Ik wil je dus niet pessimistisch maken maar het enige dat je kunt doen is… afwachten!
    Je klachten klinken wel goed natuurlijk, dus ik ga voor je duimen!!!!!

#4303903 Quote

Spannend, succes!!!

#4304398 Quote

Zo rot dat je niet altijd op je lichaam kan vertrouwen helaas afwachten en hopen dat je een positieve test hebt!!

succes

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4304586 Quote

Ik heb ook meestal pijnlijke borsten tegen de tijd dat ik ongesteld moet worden maar helaas nog nooit raak geweest de ene keer zijn het heel mijn borsten dan weer alleen mijn tepels deze maand voor het eerst geen pijnlijke borsten sinds ik gestopt ben met de pil dus dacht heeeeee misschien is dat goed maar helaas ik ga nu ronde 10 in .
    Ik hoop voor je dat het raak is gun het iedereen echt en heel begrijpelijk dat je er moeite mee hebt want je wil het gewoon weten raak of niet raak ik heb ook twee testen gedaan afgelopen weekend ik was drie dagen over tijd maar helaas ……………….
    Toch kwamen ze weer die duivels !~

#4304970 Quote

En? het is nu bijna woensdag… Ik hoop het zo voor je!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct