Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1548041 Mis

• Auteur

vanacht wat bloed verloren en vanochtend weer, voelt als menstratie-achtig gevoel, soms n krampje.
    vk gebeld en er is natuurlijk kans dat t n mk is, ff afwachten. maar voor mezelf is het al wel duidelijk.
    na een bbz blijft t van belang dat we het in de gaten houden en nog n echo doen dus mijn geplande echo van overmorgen blijft staan
    alles bij elkaar blijft het rot en jammer, je probeert hoe vroeg ook, toch te vertrouwen op n goede zwangerschap en dan zegt de natuur; nee..
    voor mn eerste kindje had ik ook een mk, ben niet eens meer ongesteld geweest daartussen.
    iets in mn hoofd zegt dat dat zich kan herhalen maar wie zal t zeggen…

dames heel veel succes, hopelijk gaat alles goed

#4303402 Quote

He, wat rot!!! Heel veel sterkte gewenst!!!
    Hoop dat het toch blijkt mee te vallen….maar als jouw gevoel er al duidelijk over is…

Groetjes Brigitte

#4303407 Quote

Jeetje wat erg, hopelijk is het geen miskraam. Maar inderdaad als je gevoel al aangeeft dat het niet goed is… 🙁 Heel veel sterkte en ook voor overmorgen!

Liefs Kim

marissa86
    Bijdrager
    #4303452 Quote

Succes meid!

#4303508 Quote

Wat rot voor je! Maar blijf nog positief denken.

Ik verlies al dagen bloed, ben zelfs vorige week dinsdag onverwachts naar het ziekenhuis geweest daarvoor.

Maar de gynacoloog kon toen met een echo wel zien dat het vruchtzakje er zat, vruchtje kon ze (nog) niet zien.

Ze zei wel dat bloeden niet meteen verontrustend hoefde te zijn en dat het ondanks dat nog een goede zwangerschap kon zijn.

Ik mag nu aankomende vrijdag weer voor een echo, en dan hopen we dat het een goede echo is.

#4303811 Quote

dankjewel allemaal! lief
    ik ben er wel wat positiever over gaan denken, ik weet t idd niet helemaal zeker
    de echo zal t wel uitwijzen woensdag
    het vloeien is niet erg doiorgezet, lijkt op n lichte menstruatie
    mijn gevoel zegt, het is mis maar misschien is dat ook n soort zelfbescherming..??
    heb geen pijn gen kramp niks..
    had al weinig kwaaltjes dus daar merk ik nu ook geen vermindering in
    we zullen t zien..

#4303847 Quote

sterkte en succes, zal voor je duimen!!

#4303901 Quote

Ai! wat een spannende tijd zeg! Sterkte tot aan woensdag

#4304439 Quote

Sterkte en succes morgen, ik hoop voor je dat alles goed is.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct