Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1549056 We Gaan Er Weer Voor

• Auteur

Hoi allemaal

7 Weken geleden zo blij, want ik was zwanger. Maar helaas heb ik bij 6.5 week een miskraam gehad. We dachten dat alles meteen weg was, maar helaas, na 1.5 week weer veel bloedverlies en pijn. Moest ik alsnog gecurreteerd worden.
    Vandaag maar ovulatietesten gekocht, want mijn eisprong kan ik nu niet zelf meer bepalen.

Hebben mensen ervaring met zwanger worden na een miskraam?

xx yvonne

#4304679 Quote

Hoi Yvonne, ik kreeg na 11 wk een miskraam eind januari, ben 2x in een week gecuretteerd en pas na 6 wk een neg.test en ongesteld. Nu weer een keurige cyclus van 28 dagen, maar helaas nog steeds niet zwanger. Heb afgelopen maand ook ovutesten gebruikt en goed geklust op het juiste moment, maar helaas vandaag toch weer ongesteld. Jij succes!!

#4304878 Quote

Wat erg meid!! Knap dat je meteen weer doorgaat! Heel veel succes en hopelijk test je gauw weer positief en gaat het goed!!

Liefs ciomama

#4304926 Quote

Hi Yvonne,

Wat naar zeg, bah! Ik heb in 2008 een miskraam gehad na 11 weken en werd daarna meteen weer zwanger. Heel fijn want dat was voor mn gevoel het enige dat me kon troosten. Eisprong is dan niet te voorspellen maar we hebben op de gok geklust. Ik heb nu een paar maanden ovulatietesten gekocht, ik werd er n beetje zenuwachtig van en kreeg t gevoel van ‘moeten’ klussen. Ik kan je adviseren die testen nog even in je laatje te lagen liggen, want het maakt het eea een stuk luchtiger. Maarrr als je haast hebt is er niks mee natuurlijk!

Succes meid en veel klusplezier, hopelijk ben je binnenkort weer zwanger maar NOG belangrijker: gaat het dit keer wel helemaal goed!!!!!!!

#4305352 Quote

Hoi wij vinden het wel prettig om middels de test te kijken wanneer de ovulatie is. Willen het graag, en dan van om de dag vrijen, vinden wij ook niet zo leuk. Liever een week om de dag en dan weer meer gewoon wanneer we willen. Heb het gevoel dat het juist zo dik boven op ligt als je om de dag moet gaan vrijen.

x yvonne

#4305370 Quote

Wij vinden de hele maand om de dag ook niet te doen. Veel te vermoeiend en de lol gaat er zo ook snel vanaf. Inderdaad de vruchtbare dagen doen en verder alleen wanneer je echt zin hebt. Zo heb je in ieder geval niet het gevoel dat je je ei gemist hebt n weer een maand moet wachten. Groetjes, Anna

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct