Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1549074 Heb Me Toch Vergist

• Auteur

van de week dacht ik mijn ei te voelen,
    maar blijkbaar was het een schijn ei haha.
    dacht vanochtend laat ik nog eens een ov test doen en toen ineens 2 dikke strepen.
    maar weer aan de klus dan;).

enige nadeel is dat ik deze week sinds lange tijd weer eens last kreeg van schimmelinfectie.
    andere meiden hier die daar ook wel eens last van hebben?

liefs

#4304685 Quote

Jep ik ook weleens erg irritant ik gebruik altijd lactacid helpt wel en verzacht dan is het na een paar dagen weer weg tenminste das bij mij !

Angell82
    Bijdrager
    #4304694 Quote

jep hier ook.. ik heb er nu 2 x last van gehad.. en kan als ik wil direct zown ei bestellen bij de apotheek.. makkelijk in te brengen en lost zo op en werkt goed..
    en het komt omdat je veel klust.. dan word de zuurgraad van de vagina anders en daardoor krijg je kant op een schimmelinfectie..
    en lactacid..? na mijn weten zijn die doekjes / shampoo ook niet altijd goed voor je.. daar veranderd je zuurgraad ook wat van… dacht ik hoor.. kan het mis hebben..

succes..

xxx

#4304876 Quote

Veel klusplezier!!! Schimmelinfectie weet ik niks van. heb daar nog geen last van gehad. heb wel gehoord dat shampoo etc niet goed is idd voor de zuurgraag. Lactasid kan wel. Dat is Ph neutraal, houd de zuurgraag in balans.

Liefs ciomama

#4304935 Quote

Ohhh spannend meid, wie weet! 2e kans dus, meant to be??? 😉
    Lactacyd: de wasemulsie kun je gebruiken maar de vaginale douche beter van niet, dat is niet gunstig als je zwanger wil worden. Google maar eens….
    Ik heb ook wel wat last – niet van een schimmel – maar wel van n puist in mn liezen, au au. Wij klussen meer dan ooit tevoren haha dus ik vrees dat t daardoor komt!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct