Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1549129 Vaarwel Leuke Kleertjes

• Auteur

vanmorgen wilde ik alicia een shirtje aan doen maatje 56. hij was veel te kort 🙁 wat groeit ze toch hard:(
    de broekjes van maatje 50 heb ik ook weg gedaan. de rest zat al in de zak!!

vorige week had ze een boxpakje aan. hele dag was ze aan het mopperen. ”s middags komt mijn vriend thuis. hij ook even kijken. hij snapte het meteen wat er was.
    ze kon haar benen niet strekken!!
    nou hij de schaar pakkken en knipt de voetjes van het pakje eraf!
    kan ze tenminste haar benen strekken.

nu net de kast leeg geruimt. broekjes 50 weg en shirtjes 56 weg! wat een zonde 🙁 waren zo mooi!

#4304488 Quote

Hoe herkenbaar! Bij Tim is alles van maat 50 en 56 al naar zolder. Hij draagt nu 62, en af en toe ook al 68. Wat gaat het hard!

Gr Ingrid

#4304568 Quote

jammer he!
    Ik prop Florian met zn 5 kilo en 55 cm nog wel in zn kleinste kleertjes omdat ik ze zo leuk vind, maar 62 zit m ook prima…!

#4304584 Quote

haha dat krijg ik bij alicia niet voor elkaar met 4 kilo en 56 cm xD is al 8cm meer dan bij geboorte :O

#4304625 Quote

hier gaat het ook hard hoor.. heb al heel wat rompertjes moeten opruimen shirtjes worden ook wat te klein en broeken ook in iedergeval de kleertjes van de onbekende merken.. zijn mexx en noppie kleding past nog wel..

het vervelende is gewoon dat Ethan erg lang is voor zijn “volume” dus hij kan er nog wel dikker in worden maar kleding is verder te kort erg vervelend

#4304811 Quote

Heeel herkenbaar allemaal. Sommige kleren heeft fedde amper aan gehad 🙁
    Ben ook al aan het opruimen. Gaat allemaal in de opbergdoos voor hopelijk nummer twee!

#4304942 Quote

Hey,

Tjee idd die leve schattige kleertjes maken plaats voor de stoere spijkerbroekjes, blousjes, polo’s enz.
    Maatje 62 past inmiddels gewoon goed een grote 56 past nog wel net maar qua lengte dan weer niet zo……..
    Wij schuiven veel kleertjes door naar mijn broertje waar er in sept eentje komt en toevallig ook een jongen….
    En die kunnen het goed gebruiken, want hier komt echt geen kindje meer…..

#4305595 Quote

hier zijn de shirtjes maatje 50 de deur al uit… maar de broekjes nog niet. die passn mijn kleine man nog goed.

#4305602 Quote

OHHHH
    Hier ook mijn Juliaan draag geen 50-56 meer,de Baby kleertjes mogen voor mij al weg.ik wil voor hem echte jonge digetjes kopen !!!!wel stoer zo bloes met jeans.
    Mijn Juliaan is echt en blondje dus moet ik altijd met de kleuren kijken rood en Blauw staat super mooi 🙂

Vraag? hebben jullie mischien last van duizeligheid ik heb sinds 2 dagen veel last van.soms heb ik het gevoel dat ik faluw ga vallen.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct