Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1549129 Vaarwel Leuke Kleertjes - pagina 2

• Auteur

hier zijn de shirtjes maatje 50 de deur al uit… maar de broekjes nog niet. die passn mijn kleine man nog goed.

#4305488 Quote

Joël is nu 4 weken en past nog wel in maatje 56, maatje 50 heb ik nooit gekocht of gehad.
    Hier nog even lekker van genieten, vind het nog zo lekker baby dat hij alleen maar zachte kleertjes aan heeft.
    Straks als mijn vader trouwt halverwege mei hihi mag hij wel echte kleertjes aan.
    Ben nog aan het zoeken om het hetzelfde aan te kunnen doen als zijn grote broer 😉

Liefs Marina

#4306442 Quote

hahahaha, wat een oplossing zeg, huppa schaar dr in. nou ja,alicia zal em dankbaar zijn geweest.

ook pascal heeft nooit maatje 50 gehad. en 56 begint echt te kort en te klein te worden. het stoere tijdperk komt er aan. geweldig. maar ik bewaar alles. misschien mag ik het ooit zelf nog eens voor een baby gebruiken. en anders hoop ik er een ander mee te kunnen helpen.
    voor zaterdag een oranje romper gekocht, hihi kon het niet laten.

liefs smooty

tamjo
    Bijdrager
    #4306452 Quote

Hier past maat 50/56 nog steeds. Maat 62 verzuipt meneertje nog in. en hij is maandag al 8 wk. pfff wat gaat de tijd hard.Maar sommige broekjes korte zomerbroekjes heb ik al aangedaan in maat 62, zit nog wel ruim maar ja ik ga nu ook niks meer kopen in 56 want ik merk wel dat meneer aardig aan het groeien is maar de kleertjes passen dus nog wel. Best fijn. Maar ik ben ook wel toe aan de 62 hoor ik heb daarin zoveel gekregen echt een kast vol echt niet normaal. Ik roep elke x maar mijn zoon heeft een grotere garderobe kleding dan zijn moeder en ik heb al veel kan je nagaan haha.

@emilce, ik heb het ook dat ik af en toe duizelig ben, vorige week viel ik zowat om zo duizelig was ik ineens. Ik heb ook geen idee waar het vandaan komt.

Liefs tamara

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen