Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1549191 Buik En Rugpijn

• Auteur

Hallo Dames,

Ik heb weer eens een vraagje, ik heb sinds een weekje last van buik en rug pijn. Het zit heel laag en wisseld van links naar rechts momenteel zit het rechts. Ook heb ik een enorme opgezette buik (mijn vriend zegt ben je soms al zwanger?! Heel aardig haha) ik voel me anders niet uit te leggen eigenlijk. Heb onverklaarbare honger? Wat kan dit zijn? Ontpillen? Of moet ik volgende week (heb rond 4 mei mijn NOD als het goed is) een testje doen?

Groetjes Kelly

#4304593 Quote

Ja ik lees veel op internet dat het bij het ontpillen hoort. Wat natuurlijk vrij logisch is. Ik vind het alleen vervelend heb ook pijn met plassen tenminste pijn, meer een trekkend gevoel als ik op sta na het plassen? Maar het is geen blaasontsteking want dan heb je echt pijn als je plast het is alleen als ik opsta. Vreemd he? Maarja we wachten gewoon af tot 4 mei ongeveer.

#4304649 Quote

Heb even de dokter gebelt, en het kan van alles zijn. Inderdaad ontpillen of dat ik ongesteld moet worden. kan ook zijn dat ik al zwanger ben want ze zei bandenpijn voel je al aan het begin van je zwangerschap. En het kon inderdaad ook een urineweginfectie zijn maar doordat ik geen brandend gevoel met plassen heb dacht ze hier niet aan. Ik wacht even tot volgende week mocht ik dan nog steeds pijn hebben breng ik toch mijn urine maar even langs, en verder wacht ik gewoon op mijn NOD.

Groetjes

#4304684 Quote

Ok ja dat afwachten maar weer he das altijd het ellendige maar ja probeer het even uit je hoofd te zetten anders gaat die week echt heel erg langzaam hoor !

Overigens heb ik sinds ik gestopt ben met de pil elke maand een dag of 4 5 voor mijn nod een opgezette buik en soms ook erg pijnlijke onderrug
    dus ook dat kan het zijn het is zo irritant dat je lichaam je voor gek houd steeds ik hoop dat de tijd snel gaat voor je en je snel kunt testen !

#4304687 Quote

Ja en weet je, het is pas de eerste ronde dus het is erg zeldzaam dat het dan gelijk raak is. Ik denk gewoon dat mijn lichaam de hormonen weer op gang aan het helpen is. En meer dan afwachten kunnen we ook niet doen! Het is zeker moeilijk dat je lichaam je zo voor de gek kan houden, en als het je eerste is weet je ook niet wat je kan verwachten plus dat elke zwangerschap natuurlijk anders is. Ik wacht gewoon af.

Bedankt voor je reactie

#4304870 Quote

Ik denk ook ontpillen, maar ala je de 5e n og niet ongi bent kun je altijd een testje doen! Hopelijk is het meteen raak! Was bij mij met mijn dochter ook hoor, meteen de eerste keer was het raak! Nu helaas in de 4e ronde. Ik heb ook de 4e mijn nod, allebei in spanning dus…

Succes!
    Liefs ciomama

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4304871 Quote

Dat is inderdaad het beste wat je kunt doen denk ik.. Ik heb zelf op 2/3 mei NOD (ronde 4)
    Ben erg nieuwsgierig en kan bijna niet wachten tot het volgende week is. Succes met afwachten!

#4304873 Quote

Hoi Hoi

Je kan erg last hebben van het ontpillen,ik ben de eerste maand echt beroerd geweest.
    En sinds ik gestopt ben met de pil nu 2 maanden voel ik me anders dan toen ik de pil slikte al die hormonen hahaha.
    Ik heb voor je dat het wel raak is maar het kunnen de hormonen zijn.

succes

#4304890 Quote

Hey Kelly, ja je weet t niet, het kan alle kanten op! Zelf ben ik 2 keer meteen zwanger geraakt, dus het kan echt wel zo zijn. Ik voelde op n gegeven moment echt wel dat ik zwanger was, en de test wees een week na NOD eindelijk uit dat dit ook zo was…. Helaas is 2 keer meteen zwanger geen garantie, zit nu in ronde 3. Ik heb ook 4 mei NOD, dus we zitten samen op t wachtbankje. 😉

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct