Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1549330 Helaas Weer Niet

• Auteur

Tjonge wat kan je lijf je toch voor de gek houden. Ik had 2 wk geleden op zaterdag een pos ovutest en voelde mij tot gister echt zwanger. Pijnlijke borsten en misselijk. Van het weekend een neg.test dus dacht al dat het niets was, maar toch hoop. Helaas vanmorgen toch ongesteld geworden. Neem vanavond lekker een roseetje bij het eten!! En praat mezelf maar een beetje in dat ik op 3 jan uitgerekend zijn toch niet zo handig vind. Maargoed, moest vanmorgen wel even slikken…weer een maand wachten of langer…

#4304686 Quote

Ik had het dit weekend ook haha dacht precies hetzelfde ik zou op 30 dec uitgerekend zijn dat vond ik ook niet zon fijne dag was ook al drie dagen over tijd en mijn testen werkte ook niet mee:) !!

Ik heb ook baaldag gehad maar ben der weer overheen nu op naar een nieuwe ronde !!
    Gewoon doorzeten en genieten van je roseetje zou ik zo zeggen .

#4304849 Quote

Wat balen zeg!! Heb je genoten van je roseetje bij het eten? Wat kan je lichaam je voor de gek houden he…

#4304862 Quote

Balen meid!! Niks zo verradelijk als een vrouwenlichaam! Hopelijk heeft het roseetje gewerkt en kun je weer met goede moed verder naar de volgende ronde!!

Liefs ciomama

#4304887 Quote

Gatsie wat shit…. Ik weet hoe je je voelt, je lijf kan je zooo voor de gek houden. Proost alvast en op naar de volgende ronde!

#4304894 Quote

hier het zelfde
    ook vandaag toch ongi. had zondag en maandag al wel buikkrampen maar zette niet door helaas vandaag dus wel pfff
    als het ons deze maand wel gegund is ben ik uitgerekend rond de verjaardag van mijn dochter
    ach we zullen wel weer zien. maar baal enorm
    proost dan maar

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4305026 Quote

Hoi Meiden, hier nog zo’n geval! Dit weekend maar getroost met een roseetje en een lekker kaasje.

TWD
    Bijdrager
    #4305459 Quote

balen…
    maar inderdaad niet echt de fijnste tijd om uitgerekend te zijn (lijkt mij).
    ik had vorige week NOD gewoon ongesteld geworden maar was anders tussen kerst en oud en nieuw uitgerekend, leek mij ook niet zón leuke tijd maar goed mocht het zo zijn was ik natuurlijk helemaal blij geworden..maar we gaan gewoon naar de volgende ronde…

liefs

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct