Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1549489 Ovulatiepijn Menstruatiepijn Innestelpijn Etc Etc

• Auteur
  • Madame85
    Bijdrager

Hoi Allemaal,

Mijn vriend en ik proberen vanaf mijn vorige menstruatie zwanger te raken. Ik heb afgelopen weekend mijn eisprong gehad (of iets daarvoor) dit gok ik.. want ik slik al meer dan een jaar geen pil meer, en weet niet precies meer wanneer ik ongesteld ben geworden de afgelopen maanden.. het was wel regelmatig, dus om de plus minus 4 weken..

We hebben om de 4 x sex gehad ongeveer de afgelopen week, en heb ook gelezen dat spermacellen langer in leven blijven..

even afwachten nu, heb wel wat krampjes onder in mijn buik en een opgeblazen buik.. alsof ik ongesteld moet worden.. maar dat is pas over 2 weken.. normaal voel ik mijn ovulatie nooit, omdat ik het nooit bij houd, anders zou ik het wel weten..

Tsja het is nog te vroeg om iets te zeggen, maar spannend vind ik het wel

#4304861 Quote

Welkom trouwens!!! haha, vergeten erbij te schrijven.

#4304872 Quote

Welkom!! Spannend dus! Moeilijk hoor dat wachten! Zit zelf ook in de wachtfase en wou dat het al 4 mei was!

Succes met wachten!
    Liefs ciomama

#4304877 Quote

succes met wachten het is, het is lastig en 2 weken duurt dan zo lang maar helaas moet het.
    ik hoop dat je snel zwanger bent.

Madame85
    Bijdrager
    #4304882 Quote

Leuk om hier mee te kletsen! Maakt het wachten wat draaglijker misschien..

Ik mag wachten tot 8 mei! erg spannend.. nog iets minder dan 2 weken.. is het bij jullie al voorgekomen dat de menstruatie uitbleef door de stress en het vele hopen op een zwangerschap?

#4304892 Quote

Hey hoi,

Ik ben al 3 jaar gestopt met de pil en we vrijen sinds februari dus zonder condoom omdat we graag een 2e kindje willen. heel bizar maar vanaf de bevalling tot dat we aan de klus gingen, was ik elke 29 dagen ongesteld. En jawel, ineeeeeeens was het soms wel 33 dagen! Ik geloof echt wel dat het uitgesteld werd doordat ik er heel veel mee bezig was. Maar ja, zet je gevoel maar eens uit! Kwam ook door t feit dat ik 2 keer meteen zwanger was en er stiekem van uit ging dat dat nu ook zou lukken. Ennn omdat mn zwangerschap niet al te leuk was (bekkeninstabliteit) was ik best gespannen. Nu zitten we in ronde 3 en ben ik al wat relaxter, en mn cyclus was vorige maand al wat korter. Tis wat, een vrouwenlijf!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4304895 Quote

Nee, bij mij niet. De eerste 2x ongi na het stoppen met de pil was bij mij erg onregelmatig, maar daarna precies op NOD ongi geworden.. Ik zit momenteel ook in wachtfase, NOD is 2/3 mei, dus nog een weekje wachten

Madame85
    Bijdrager
    #4304903 Quote

Hm tsja het vrouwenlichaam is inderdaad ingewikkeld.. zal ook wel per persoon verschillen.. ik vind het wel vervelend dat ik niet meer weet wanneer ik die keer daarvoor ongesteld was.. weet nog wel ongeveer.. dus het is zeker niet langer dan 28 dagen de cyclus.. en ook niet veel korter..

we zullen het zien! dan houden we elkaar hier op de hoogte en zorgen we voor elkaars afleiding als we gek worden van het wachten 😛

#4305019 Quote

Hoi Madame, mocht het deze maand niet raak zijn, dan kun je vanaf je eerste menstruatie je temperatuur eens gaan opnemen. Iedere ochtend, op een vast tijdstip, voor je uit bed gaat. Aan de temperatuurstijging kun je zien wanneer je eisprong is. Ik ben er net mee begonnen, maar een beetje chaotisch. Dus ik vergeet het wel eens een ochtendje.
    Veel succes!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct