Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1549627 Nog Steeds Niet Uit De Naam - pagina 2

• Auteur

Oei dat lijkt me wel lastig ja, wij weten het ook al een heel tijdje voor zowel een jongen als een meisje.

Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat de naam bij ons altijd even een tijdje moet “hangen”zeg maar, eventjes een paar keer zeggen en ook met achternaam erbij enzo, paar weekjes lieten we het rusten en toen we echt weer gingen kijken voor een naam bleven we toch de eerste het leukst te vinden en nu vinden we het hele mooie namen (en ook inmiddels bij ons passen)

Ooit hebben wij een kindje gekregen die te vroeg kwam en moesten we ook ineens een naam hebben, eerst dachten we nog dat we die anders nooit gegeven hadden maar nou hoort die naam erbij.

#4307138 Quote

in welke richting zoek je dan een naam. Jongen of meisje, lang of kort, hiip of ouderwets, passend bij iets?

groetjes

#4307935 Quote

We wilden vernoemen zowel een jongen als een meisje dus de tweede en derde namen wisten we al gauw, maar de eerste (roepnaam) wilden we zelf bedenken dus iets eigends. Voor een jongen waren we er gauw uit en deze bleef ook staan. Voor een meisje hadden we ook een naam maar daar waren we niet tevreden over. Toen ik ongeveer 34 weekjes was hebben we het nog veranderd! Het is uit eindelijk een meisje geworden, dus net alsof het zo had moeten zijn, ze nu alweer bijna 2 jaar en ben nog steeds heel blij met haar naam Yara, deze past echt bij haar! Nu ben ik zwanger van de 2e en het zelfde probleem, de tweede en derde naam weten we al voor beide maar de eerste naam, maar gelukkig heb ik nog even de tijd, ben pas 7 weekjes! Ik vind wel een aantal namen erg mooi maar dat vind mijn man dan hellemaal niks!

Succes!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen