Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1550078 Wordt Spannend Nu

• Auteur

Hoiii,

Ik lees al een tijdje mee hier heb me in het begin een xtje voorgesteld maar verder niet aktief meegedaan,
    Inmiddels ben ik alweer 39 weken en a.s zondag ben ik uitgerekend..Het wordt spannend nu..alhoewel ik denk dat ook deze uk nog wel even zit maar goed zegt niks nartuurlijk..
    Hoop i.i.g koninginnedag niet..maar ja dat heb je niet voor t zeggen nartuurlijk..
    Zal proberen om wat aktiever mee te schrijven..
    Groetjes en iedereen succes met de laatste loodjes!!

#4305450 Quote

Hoi hoi,

Ik ben 3mei uitgerekend en hoop ook niet op koninginnedag. Maar ja uit ervaring weet ik dat je het echt niet tegenhoud als het begonnen is.
    Hoop wel dat ik niet zo lang meer hoef te wachten….. de laatste loodjes wegen erg zwaar…..

#4305603 Quote

Hier ook bijna zover.
    2 mei uitgerekend en ik hoop ook dat het niet koninginnedag wordt haha.
    Hoop dat het snel gaat beginnen, zit nu echt te wachten ben er helemaal klaar voor.
    Voel me op zich nog wel goed hoor, maar kan gewoon niet wachten. Succes dames!!!

#4305663 Quote

ik ben ook 1mei uitgerekend en wil liever ook niet op koninginnedag bevallen, ook omdat het dan druk op de weg is en ik moet naar het zh.
    en mijn zoon en man willen graag naar de markt hier bij de kinderboerderij.
    ben benieuwd wie van ons het eerst gaat bevallen, we zitten zo dicht op elkaar met de babies.
    de laatste loodjes meiden!

liefs moeder van bijna 3 zonen!

#4305714 Quote

wat grappig om te lezen dat niemand met koninginnedag wil bevallen!
    ik was zelf 28-4 uitgerekend maar had daar nog niet echt over na gedacht, ik wilde juist niet op 4 of 5 mei bevallen.
    maar hij is 20-4 gekomen, dus gelukkig helemaal geen feestdag!

#4305821 Quote

Niemand wil op koninginnedag! Heb al een paar keer gedroomd dat ik dan ga bevallen! Nou ik hoop het wel hoor!! Hahahaa!

Bloempje27
    Bijdrager
    #4305839 Quote

Ik ben 3 mei uitgerekend… en wil OOK niet op koninginnedag…. dat is echt geen leuke dag voor een verjaardag… niemand heeft tijd en iedereen is de hort op… duimen dus maar!

#4305877 Quote

Hallo,

Ik ben 6 mei uitgerekend.De verjaardag van mijn zwager.Dus ik heb er nog een datum bij na koninginnendag.

Ik ga voor 1 mei.Dag van de arbeid,hahaha!

Mijn twee dochters zijn allebei ruim een week te vroeg geboren,dus ik reken daar bij deze derde meid ook een beetje op.

De trouwdag van Kate en William dan maar?

Succes iedereen!

droogje85
    Bijdrager
    #4306515 Quote

hey, hey,

ik ben 2 mei uitgerekend en hoop idd ook niet op 30 april te bevallen. Alleen wil ik eigenlijk ook niet op 2,3,4,5 mei bevallen aangezien er dan allemaal al neefjes en nichtjes jarig zijn… Dus voor mij zou ook 1 mei idd wel een mooie dag zijn:-) En anders er maar na, maar ja plannen kunnen we het idd niet, want wil het eruit dan komt het eruit… Iedereen succes met de laatste loodjes en we zullen zien wie van ons de eerste van mei gaat worden.

Groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct