Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1550090 Zusje

• Auteur

Ik kreeg 2e paasdag te horen dat mijn zusje zwanger is!!!! Aangezien zij vaginistisch is, is dit dus echt helemaal geweldig!!!!!! Ik ben ook echt superblij voor ze, maar ooo wat hoop ik nu dat ik volgende week ook positief test!!!! Heb een super goed gevoel over deze maand. We hebben voor de eerste keer de ovutesten gebruikt en die waren vorige week woensdag en donderdag positief. Donderdagavond als laatste geklust omdat ik zaterdag ineens die bruinige afscheiding had. Heb zelf zo het gevoel dat het raak is dat ik vanmorgen een testje heb gedaan…stom hé?! Was natuurlijk duidelijk negatief, een week na de eisprong ook niet raar, maar ik had even geen geduld meer hihi!! Ik ben blij dat ik jullie heb, want oo wat zit het me hoog nu!!!!

bedankt voor het aanhoren van het geklaag van een zeurkous hihi!!
    Liefs ciomama

#4305446 Quote

gefeliciteerd met je zus!!
    jouw tijd komt ook nog!!
    das toevallig dat jij het hebt over 2 dagen positieve ovu test. dat heb ik nu ook maar dacht dat het altijd maar 1 dag kon zijn

liefs shirley

TWD
    Bijdrager
    #4305452 Quote

gefeliciteerd met je zus…
    zal voor je duimen dat ook jij positief mag testen…zal toch heel leuk ijn zo met zijn tweeen denk ik…

liefs

#4305555 Quote

Gefeliciteerd met je zus!

Hoop voor je dat jij ook snel een positieve test in handen hebt! Zou toch wel heel erg leuk zijn, en speciaal, samen met je zus!

toitoi!

#4305777 Quote

hee gefeliciteerd met je zus! las het ook op je hyves!! super hoor!
    en ik hoop ook zoooooo dat je volgende week posi test! zou geweldig zijn! hoever is je zus nu?
    zit ze hier ook toevalling op forum haha
    liefsss

#4305793 Quote

Wat goed nieuws voor je zus, gefeliciteerd. Succes nog even een week wachten en dan testen, duimen dat ‘ie positief is! Lfs

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4305850 Quote

Gefeliciteerd met je zusje! Wat super dat zij zwanger is. Hopelijk mogen jullie samen zwanger zijn, nog een weekje wachten…

#4305855 Quote

hey meid, wat onwijs leuk!! Gefeliciteerd! Nu maar hopen dat je ook zwanger mag zijn!! Zou echt super zijn.. heb dat ook altijd leuk gevonden maarja mijn zusje heeft geen relatie en ga ook niet echt wachten tot het wel zo ver is…

Kussies

#4305932 Quote

wow
    Geweldig leuk!
    Samen met je zus zwanger zijn lijkt me wel iets heel geweldigs, iets wat ik nooit zou meemaken helaas, maar oh wat geweldig!
    Hoelang nog tot je nod?!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct