Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1550257 Ervaringen Ovulatietest

• Auteur

Ik heb al wat onderwerpen hierover voorbij zien komen maar wil graag toch nog wat ervaringen van jullie horen.

Wij proberen nu 7 maanden zwanger te worden van een 2e kindje maar omdat ik steeds zo onregelmatig ongesteld ben wil het niet echt lukken. Bij de eerste heb ik hier totaal geen last van gehad en was ik met 5 maanden zwanger.

Ben vanmorgen gaan kijken voor een ovulatietest maar er zitten maar 5 tot 7 staafjes in en door de onregelmatigheid zou ik niet weten wanneer ik meot beginnen met testen dus dat vond ik te weinig. De clearblue met 20 staafjes leek me dus beter maar die kost gewoon EUR 50.00!! Niet normaal.

Pfffffff….. van de huisarts moet ik gaan temperaturen maarja dan meet je pas achteraf wanneer je eisrong heeft plaatsgevonden….

Wat zijn de ervaringen met de ovu testen?

#4305615 Quote

http://www.123ovulatietesten.nl
    kijk daar maar is ik had er 30 en 9 zwangerschapstesten voor 21 euro.
    mijn cyclus is ook onregelmatig en heb er al heel wat gebruikt in 1 maand maar heb hem wel gevonden dat ei hihi

succes!!

gr shirley

#4305654 Quote

Hoi, je kan zeker even kijken op google en dan ovulatietesten online bestellen. Heb zelf ook net 30 stuks besteld met zwangerschapstesten erbij voor 19 euro. Dus een stuk goedkoper

succes

#4305779 Quote

ik zelf hou dus niet van die strepen testen! ik test dus wel met clear blue! ontzettend duur dat klopt maar ik heb het er voor over! doe met 1 doos ongeveer 2 maand! maar als je wel met strepen kijken overweg kunt dan zou ik die doen zijn stuk goedkoper!

#4305791 Quote

Ik heb afgelopen maand voor het eerst de ovutesten gebruikt en ik heb mijn ei duidelijk gevonden! Ik heb die van sensitest gebruikt en heb nu ook die van 123ovulatietesten in huis. Hopelijk heb ik die volgende maand niet nodig!

Veel succes!!!
    Liefs ciomama

#4305805 Quote

Hi meid,

Ik heb uit nieuwsgierigheid ovulatietesten gebruikt, maar werd er zenuwachtig van. Maar in jouw geval snap ik het wel! Je kunt het allicht een keer proberen! Bij http://www.sensitest.nl heb je 36 dipstick ovulatietesten voor € 33. Zwangerschapstesten zijn daar ook goedkoop. Temperaturen schijnt betrouwbaarder te zijn, weet dat artsen / gynaecologen meestal geen fan van ovulatietesten. Maar je kunt het altijd proberen meid!

Groetjes
    ps: ik hoop mijn restant ovulatiuetesten ook op marktplaats te kunnen zetten volgende week! 😉

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

marissa86
    Bijdrager
    #4306745 Quote

Sensitest.nl! Toppie, was de 2e ronde al zwanger! Bij sommige krijg je ook zo’n ovulatiemeter, heel handig! Succes x Maris

#4306215 Quote

Ik gebruik de testen van matcare. dan heb je er 50 voor 52 euro incl verzenden in een blanco envelop.
    Gewoon via internet te bestellen!

Succes!

Liefs Daisy

#4306402 Quote

Bedankt voor alle reacties!

Ik heb ze gisteren besteld bij zwanger&kids. 50 dipsticks voor EUR 30.00.
    Ik ga het gewoon eens proberen. Daarnaast ben ik ook begonnen met temperaturen dus het meot nu toch een keer gaan lukken!
    Alleen nu nog even goed kijken wanneer ik ga beginnen met testen. Heb gelezen dat je de kortste cyclus moet aanhouden en dan zou ik moeten starten op dag 11 maar misschien begin ik wel wat eerder

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct