Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1550397 Vraagje Over Quinny Zapp Model 2010

• Auteur

hoi allemaal hebben een quinny zapp model 2010 buggie gekocht maar daar kan de maxi cosi ook op met een adapter maar dan moet de bekleding van de buggie er uit en het wil ons maar niet lukken nou heb ik nog wel een poosje te gaan voor ik em kan gebruiken maar misschien weet iemand hoe het er uit kan of dat iemand een site weet waar je het kan vinden alvast bedankt

groetjes tamjoh

#4305753 Quote

pff ja moeilijk uit te leggen maar is best simpel.. als je t weet.. hoop dat iemand t voor je kan beschrijven… dat lukt me niet sorry

#4305798 Quote

Ik heb hem ook gehad, alleen uit 2009, daar moest ik het eruit schuiven zeg maar, ik deed hem niet in de uitgevouwen stand maar half en dan kon je onderin aan die stof trekken en liet het los, dat geldt ook voor boven. Omdat hij half open staat kan je beide kanten eraf trekken.

Staat het niet in de beschrijving????

Succes

#4305799 Quote

nynke80 jij krijgt tenminste uitgelegd… haha k kon t niet onder woorden brengen

#4305803 Quote

sta ik op mijn werk ook om bekend, sindsdien moet ik handleiding maken voor de ISO hahaha.

#4305820 Quote

dankje wel dames staat niets over in de handleiding maar zal het nog eens proberen als ik em half open geklapt heb
    groetjes tamjoh

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #4305824 Quote

dankje nynke80 hebben het geprobeert en als je em inklapt wil het inderdaad makkelijker en ja is simpeleler dan je denkt mariettebl

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct