Ik ben 2x bevallen en tot 2x toe deed mijn lichaam dat zelf, de hele zwangerschap kon in niet naar de wc behalve vlak voor de bevalling kwam werden even mijn darmen geleegd. Was wel netjes van mijn lichaam vond ikzelf.
Ik had dat ook tijdens mijn bevalling. Als je darmen vol zitten dan word dit door het kindje naar buiten gedrukt, die moet langs je darm.
Hier doe je niets aan. Hoort erbij en je bent echt niet de enige hoor. Dus schaam je niet!
volgens mij mag je niet eens naar de wc om te poepen als je weeen hebt …. dat staat gelijk aan persdrang.
Dus ik zou het niet doen.
En maak je er niet te druk over. Hoord erbij. Een goede verloskundige zorgt ervoor dat het meteen opgeruimt wordt zodat je er niks van merkt.
hahaha heerlijk al die luchtige reacties. Had ik nou net ff nodig. Voor mijn man schaam ik me niet hoor. Die heeft alles al van me gezien. Ik zei nog tegen hem als het weer gebeurd ga jij er maar even voor staan. Nou ja laat maar lekker komen dan als het moet.
Gepoept bij alle drie en hoort erbij. Jammer voor degene die erom heen staan. Hadden ze ander werk moeten uitkiezen als ze daar niet tegen kunnen. Ik kan me er totaal niet druk om maken.
Bij mij kwam het gelikkig een half uur voor ik mocht persen op de wc er uit. Zit toch nog verschil in persdrang en moeten poepen. Maar anders is het niet anders… Kun je moeilijk binnen houden!
kan het me voorstellen dat je het genant vind, maar als het gebeurd het en kan je helaas niks aan veranderen. Ik zelf heb het nog niet mee gemaakt een bevalling, en dan als het mocht gebeuren dat gebeurd het je heb toch je lieve kleine in je handen dat maakt alles weer goed.