Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1550423 Forum

• Auteur

hey dames,

ik zat te denken omdat ik dit forum door vele dingen niet lekker vind werken.. een eigen forum te maken..
    en dan heb ik het over het forum “mamaclub maart 2011” zo dat we daar naast gezellig kletsen ook bijvoorbeeld foto’s kunnen plaatsen..

het word dus dan een forum voor dames die in maart 2011 zijn bevallen van zo wel hier als andere locaties op het net..

wat vinden jullie hier van?

#4305797 Quote

Er is toch al een hyve? Of bedoel je een ander soort forum?

BEn bang dat je anders 3 plekken hebt waar mensen met elkaar kletsen. ZOu leuker zijn om het op 1 plek te hebben denk ik!

#4305844 Quote

hoi,
    ja wij hebben met ons 2008 clubje ook een ander forum al een tijdje, is heel prettig, maar ik weet niet hoe zoiets werkt om op te zetten, weet alleen dat er veel werk in gaat zitten!!
    hyves vind ik zelf niet zo prettig!

#4305847 Quote

Een ander forum waar alles bij elkaar is want niet iedereen heeft Hyves en/of kijken er bijna nooit op

Als er geen animo voor is doe ik het niet

#4305879 Quote

Als jij dat wil opzetten verhuis ik wel mee hoor! Altijd leuk om te zien en horen!

#4306261 Quote

Ik vind het hartstikke leuk om te blijven kletsen. Waar maakt mij niet zoveel uit. Maar als we verhuizen, verhuis ik mee, meiden!

Gr Ingrid

#4306270 Quote

ik heb de koffers al gepakt.
    wanneer gaan we??!!

#4306312 Quote

Ik ben ook voor!
    Vertel maar waar, wanneer en hoe!

#4306358 Quote

Hola
    Ik ben geen maart mama,maar ik verhuis mee.
    Ik ziet alang bij maar club dus blijf bij jullie:)
    Emi

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct