ik ken t gevoel, ik ben ook lang bezig geweest zwanger te worden en toen t gebeurde zat ik de 1e 2 weken op een heerlijke roze wolk. Dat waren dan ook de enige 2 weken. Daarna kreeg ik allerlei kwalen en voelde ik me niet goed en heel schuldig tov die kleine in mijn buik. Met huilbuien als resultaat. Huilen omdat ik me rot voelde en huilen omdat ik schuldig voelde dat ik me zo voelde, omdat zwanger zijn t mooiste was wat me was overkomen, dus mocht me niet zo voelen van mezelf. Want dit wilde ik zoooo graag. En nu kon ik niet genieten. Dubbel dubbel dubbel, gemengde gevoelens etc
Het waren denk ik ook de hormonen…want na 4 maanden ging de misselijkheid weg en ook t meeste vervelende gevoel. Al met al heb ik geen fantastische zwangerschap gehad maar heb ik toch kunnen genieten van die kleine in me. Het was alleen zoeken naar het moment. Maar nog steeds kan ik niet zeggen dat zwanger zijn fantastisch is, het is best pittig. Het resultaat is echter werelds!!!
Voel je niet schuldig, je bent echt de enige niet en we weten allemaal dat je dit niet zo zou willen, Iedereen wil t liefst op die roze wolk willen zitten en zeggen dat je de gelukkigste vrouw ter wereld bent. want eerlijk is eerlijk; wat zijn we blij dat we zwanger zijn!!!!
Sterkte meid.