Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1550433 Osteopathie - pagina 2

• Auteur

Als het goed is weet de osteopaat bij de eerste ontmoeting of hij je kan helpen of niet. Als het een goede is laat hij je dus niet komen als hij je niet kan helpen.Dus als ik jou was zou ik zowieso gewoon even langs gaan!

#4312735 Quote

ik heb morgen een afspraak staan bij de osteopaat.. ben erg benieuwd of hij iets kan vinden! moet zeggen dat het al iets beter met hem gaat.. misschien hebben we gewoon een moeilijke baby haha… naja niet geschoten is altijd mis toch!!

ben benieuwd!
    bedankt voor alle reacties!!

gr maaike

#4313410 Quote

En hoe was ’t bij de osteopaat?

#4313503 Quote

Ja wel ok… hij heeft hem na gekeken.. en wil hem volgende week nog een keer zien.
    hij wil gwoon zijn nek los maken zodat alle functies het goed blijven doen of beter gaan werken!
    ben benieuwd of het gaat helpen!

GR maaike

#4335345 Quote

hier ook moeder van kindje met verrekte spier in zijn nekje.
    was een lieve baby, huilde niet, maar overstrekte zichzelf, waardoor plat achterhoofdje.
    3 behandelingen en klaar met overstrekken!
    Osteopaat heeft me een heel goed gevoel gegeven en wij hebben kinderarts en osteopaat door elkaar gedaan. kinderarts heeft niets kunnen doen…

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen