Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1550515 Mamaticha

• Auteur
  • Baby2007
    Bijdrager

hallo allemaal ik ben hier nieuw,ik zoek mensen om mee te praten en denk dat ik hier goed zit.
    Ik ben moeder van 3 gezonde kindjes 1jongen van 3jr en 2 meiden van 2jr en 1jr.
    Ik heb 3jr over gedaan om mn zoon te krijgen en met de meiden was het weer een ander verhaal dochter van 2jr heb ik gekregen met gebruik van de PIL,ze was tweeling waarvan de ander niet doorzetten omdat ik nog aan de Pil zat en pas met 4 maanden na een paar keer zeuren bij de huisarts toch maar een echo kreeg en dochtertje van 1jr heb ik met het SPIRAAL.gekregen(stond op het punt om het weg te laten halen,had de eerste zwangerschap en bevalling nog niet verwerkt en zat binnen 1 jaar met nr2 en toen al inverwachting van nr3 maar heb besloten om het te houden )
    Afgelopen December heb ik een miskraam gehad na 7wk zwangerschap(weer in verwachting met de Pil) op dat moment vond ik het niet zo erg omdat ik niet aan toe was,en nu we een paar maanden verder zijn begin het pas te beseffen dat ik het toch wel had gewilt.Ben nu aan het klussen en hoop op zegen(een jonge graag,maar heb geen keuze,als het maar gezond is).

#4305921 Quote

Welcom en succes!
    Wanneer is je NOD? (niet ongesteldheids Dag?)

#4306207 Quote

Hallo, welkom! succes met klussen! lfs

#4306212 Quote

Hoi welkom!

Hier kun je lekker je verhaal kwijt en met andere meiden meekletsen!

Baby2007
    Bijdrager
    #4306546 Quote

Ik weet niet wanneer mijn NOD precies is.

Baby2007
    Bijdrager
    #4306708 Quote

nou ik ga klussen vanavond hopen op zegen whahahah.

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Baby2007
    Bijdrager
    #4310948 Quote

WY2006 mij NOD is 17 mei.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct