Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1550806 Weeguurtje - pagina 2

• Auteur

ben deze week voor t eerst naar t cb geweest met pascal. whaaaa hij is al groot!!!
    met 5 weken AL 57 cm, hihi. 6 cm gegroeid.
    en hij weegt nu AL 5250 gram. ben helemaal trots.
    verheug me nu al op de volgende afspraak.
    zolang ik geen aanleiding heb tot zorgen, ga ik niet tussendoor naar t weeg uurtje.
    prullebakje uh nee, meer t mondje van een stofzuiger. flesje ervoor, ffffffffffffffffffffffffft en weg.

groetjes
    smooty

#4306272 Quote

Hier hetzelfde meid!
    En dan nog elke 3 uur willen eten….
    Heb al eens gekeken of er geen gaatje in z’n rug zit hihi

#4306260 Quote

@Juulke: zeg dat wel! Ben nu volledig over op voeding voor hongerige baby;s en nu moet ik nog steeds opletten dat Tim niet te veel binnen krijgt.

#4306233 Quote

Ik ben tot nu toe ook 2x geweest.
    Wil proberen om de week te gaan, beetje vervelend dat de tijd steeds in een rustperiode van Gideon valt, dus ik ga hem er niet elke keer voor wakker maken.

Denk ook wel dat je zelf wel aan je kleintje ziet of hij goed bijkomt (hier begint het althans aardig op een Bossche bol te lijken)

Ingrid heeft ook net zo’n prullenbakje, dus denk dat we eerder bang zijn voor teveel op de weegschaal 😉

#4306999 Quote

maak er ook geen gebruik van, deed het wel bij de 1ste en werd er helemaal gek van

#4307460 Quote

Ik ben er nog niet naar toe geweest. Is op zo’n raar tijdstip en maar een half uur hier. Ik zie zo ook wel dat ons kereltje goed groeit. Maar geef ook flesvoeding. Hier ook zo’n gulzig ventje. Ben al over op andere spenen en meng de normale voeding met voeding voor hongerige baby’s. Nu is hij tevreden, maar zodra het tijd is wordt hij driftig en als de fles in zicht is, speelt hij goudvisje. Hapt alle kanten op. Tjerk heeft 1 poepluier op een dag en elke voeding een natte luier. Dus dat zit wel goed. Lucht afvoeren is geen probleem, boeren doet ie niet moeilijk over en over darmgasjes maar niet te spreken. Wordt er zelfs wakker van.

@Ingrid bevalt het Tim nu beter met de voeding voor hongerige baby’s?

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen