Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1550860 Huhhhh Waar Blijven De Tekenen

• Auteur

hi meiden,
    omdat we nu pas weer beginnen en ik het nog niet zo ’technisch’ wil aanpakken (met ons zoontje waren we ook snel 2e ronde zwanger) ben ik nog niet met ovutests bezig. Ik probeer gewoon goed naar mijn lijf te luisteren en de natuurlijke tekenen te spotten….maar ja na 3 hele rare cyclussen en nu op dag 14 en nog steeds niet het gevoel dat ei komt. Zijn wel druk aan het klussen, maar vraag me af of het tevergeefs is. pfff erg frustrerend.

iemand ervaringen of tips?

#4306230 Quote

Hoi,
    nee sorry heb zelf ook onregelmatige cyclus en dus moeilijk om ei te spotten, ik gebruik dus wel ovu testen!zit nu ronde 6!vorige ronde voor eerst ovu testen gebruikt!
    sommige meiden, voelen de eisprong door krampjes, of zien het aan hun slijm!hoop dat er meiden hier tips voor je hebben!!
    succes en veel plezier!

#4306288 Quote

Hee hee

Ik moet eerlijk zeggen dat ik helemaal niet weet wanneer mijn ei is voel het nooit en merk het nooit ook, ben nu 10 maanden geleden met de pil gestopt en probeer ook steeds mijn ei te spotten maar dat lukt niet zo een paar maanden terug heb ik ook ovulatietesten gebruikt een maand maar …….ik vond dat een gedoe eerlijk gezegt volgens mij werkte het wel maar is wel zenuwslopend vind ik dus doe ik het niet meer .
    Maar om op je vraag terug te komen ik merk dus ook niets geen krampjes od mijn cycles is redelijk regelmatig dus zou zeggen dat ik het weet wanneer het is maar nee weet het echt niet gewoon lekker klussen zou ik zo zeggen dan zit je vast een keer op het goede moment !

#4306372 Quote

Hey hoi,
    Ja lastig! Ik voel mn ei altijd heel goed, heb dan een uur of 3 a 8 buikpijn met soms echt steken aan 1 zijde. Ook heb ik dagen voor mn eisprong slijmerige afscheiding. Misschien is het een idee een dagboekje bij te houden wat je voelt? Dan kun je op je dag van ongesteldheid kijken of je 14 dagen daarvoor (er zit vrijwel altijd +- 14 dagen tussen eisprong en ongesteld worden) iets bijzonders voelde?
    Succes!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct