Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1550896 Net Ons Kindje Gezien

• Auteur
  • raznek
    Bijdrager

ben net terug van de gyn! Alles is goed gelukkig en we hebben ons kleintje gezien en gehoord!

iedereen zegt wel dat het zo speciaal is en dat is het ook zeker! We zijn zo gelukkig dat alles goed is dus hebben er alle vertrouwen in!

heb ook mijn suiker even laten meter om te kijken of dat ook goed is, heb daar verhoogde kans op:

zo onwerkelijk… Er goeit na 2 jaar eindelijk een kindje in mij!!

happy 😀

#4306267 Quote

Super! Dat je het al goed kon zien.

Geniet er lekker van.

Playbunny22
    Bijdrager
    #4306276 Quote

Geniet er van!..

En idd tis heel speciaal om te zien!

Heel veel succes verder!

#4306336 Quote

fijn man, lekker van genieten!!
    gefeliciteerd!!

#4306365 Quote

Super!! Wat heerlijk voor jullie!!
    Geniet ervan en wanneer mogen jullie weer voor een echo?

Groetjes Brigitte

Verhoef
    Bijdrager
    #4306504 Quote

Gefeliciteerd en geniet van jullie wonder!

liefs Petra

#4306702 Quote

Hey, op mijn eerste zwangerschap heb ik ook 2 jaar moeten wachten. Ik snap helemaal wat je bedoelt met her onwerkelijke gevoel. Ik kon het zelf toen echt niet geloven en ben zelfs voor een extra test naar de huisarts gegaan. Pas toen hij het bevestigde drong het echt tot me door. Een moment wat we nooit meer zullen vergeten! Geniet nu van alle zwangerschapsperikelen want die 9 maanden zijn zo voorbij. Onze kleine wondertje is alweer 2 jaar en nu de tweede alweer op komst.

Groetejs Suus

#4307359 Quote

Super zeg, gefeliciteerd!
    Wanneer ben je uitgerekend?
    Wij hebben vandaag de eerste echo gehad, lag met tranen in mijn ogen op de bank!

Groetjes Redaro

raznek
    Bijdrager
    #4308032 Quote

ik ben 10 december uitgerekend en mag 19 mei weer. mijn baarmoeder lag wat gedraaid waardoor ze het niet super goed konden zien. dus over 2 en halve week mogen we weer!!
    Erg spannend allemaal!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct