Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1550993 Beslissen

• Auteur

hee meiden,
    heb even geteld, en zie hier de resultaten!
    hoeveel mensen welke maand kunnen en wat het vaakst is genoemd, Arnhem of Utrecht!

Mei- 8
    Juni- 6
    Juli- 7
    Aug- 10
    Sep- 8

Arnhem- 9
    Utrecht- 6

Dus de meeste mensen kunnen in Augustus en het liefst in Arnhem!
    Zaterdagen in Augustus;

6 aug, 13 aug, 20 aug, 27 aug!
    Nu ben ik zelf absoluut niet bekend in Arnhem dus als iemand dan een plek weet om aftespreken! hou ik me aanbevolen! Denk dat het heeeel moeilijk wordt dat iedereen erbij aanwezig kan zijn maar doe me best!

Ik zelf kan alleen de 13e niet, schoonmoeder jarig, de andere 3 data kan ik allemaal wel!!
    Laten jullie weten!
    liefssss

#4306444 Quote

ik kan alleen de laatste van augustus. Prik maar gewoon een datum, ivm de kijkoperatie ed weet ik wanneer ik wel en niet kan. Als er een datum is geprikt en ik kan, ben ik van de partij!

Liefs Daisy

#4306505 Quote

Hee, volgens mij kan ik alle data. Ik dan reis ik gewoon door naar Arnhem hoor. Ik vind het een leuk idee en ben van de partij! Hopelijk zijn we dan zwanger! Liefs Chantal

Madame85
    Bijdrager
    #4306555 Quote

Mag ik ook mee? 😛 Weet niet wat jullie gaan doen haha

#4306558 Quote

Hey meiden,

Ik kan ook alle dagen!! Leuk dat we af gaan spreken..

Kussies

#4306574 Quote

@ madame, we gaan gewoon lekker shoppen/terrasje pakken en lekker kletsen over zwanger worden!

Gewoon ff gezellig dagje weg! Ennuh… van mij mag je mee, hoor!

Liefs Daisy

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4306590 Quote

ja hoor hoe meer ziel hoe meer vreugde!!!!!

#4306591 Quote

Ik kan alleen de laatste niet, is mn vader jarig. De rest heb ik vakantie, dus dat kan!! Arnhem is prima! Ik ben er alleen niet zo bekend…

Liefs ciomama

TWD
    Bijdrager
    #4306667 Quote

ik kan alleen de eerste en heel misschien de tweede ligt eraan wanneer we op vakantie gaan

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct