Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1551068 Welke Jongensnaam Uit Mijn Rijtje Vinden Jullie Leuk

• Auteur

Voor een meisje hebben we al een leuke naam, maar voor een jongen blijft het lastig deze keer. Onze zoontjes heten Sem en Mike, ik heb een aantal namen die ik wel leuk vind, welke vinden jullie leuk? Het blijft persoonlijk, maar toch. En als jullie nog ideetjes hebben, kom maar op!

Bernt
    Devin
    Glenn
    Jente
    Jorn
    Jurian
    Jurjen/Jurgen
    Tycho
    Renzo
    Ricardo
    Jorrit
    Robbin
    Youri
    Thijs
    Ivan
    Jenze
    Xander
    Willian
    Jan (haha orgineel he, maar vind t een leuke naam)

Ben benieuwd wat jullie van deze namen vinden!

.

#4306445 Quote

Oke.. bedankt, er was net iemand op het “zwanger zijn” forum en die gaf eigenlijk ook Tycho aan, ik begin de naam zelf ook steeds leuker te vinden geloof ik! hahaha.. daarom vind ik het wel leuk om te delen met anderen. Trouwens, ik weet nog dat bij ons tweede zoontje “Mike” er maar weinig waren die het echt een mooie naam vonden, ik vind hem nogsteeds super stoer. En Sem ook.. ookal komt het vaak voor, maakt me helemaal niks uit!!

Dank voor je reactie!

#4306454 Quote

Wij vinden Justin en Milan ook erg leuk, Tycho vind ik ook leuk!

ButterflyJess
    Bijdrager
    #4306458 Quote

Jurgen en Tycho zijn mijn favoriet uit je lijstje 🙂

#4306510 Quote

glenn

#4306525 Quote

thijs

#4306557 Quote

jenze!

#4306559 Quote

jente ook trouwens… heeft mooie betekenis: jaweh is genadig…maar dat is mijn mening!

#4306596 Quote

mike is geweldig….. mijn man wilde die naam nooit maar ik wilde mijn zoontje altijd die naam geven…. nu heet hij Thom hahaha
    deze beeb word een meid dus tja ook deze geen mike…

ik vind zelf wel leuk klinken bij de namen….

Julian
    Robbin
    Cas
    Dess

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct