Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1551068 Welke Jongensnaam Uit Mijn Rijtje Vinden Jullie Leuk - pagina 2

• Auteur
  • ButterflyJess
    Bijdrager
    #4306458 Quote

Jurgen en Tycho zijn mijn favoriet uit je lijstje 🙂

#4306454 Quote

Wij vinden Justin en Milan ook erg leuk, Tycho vind ik ook leuk!

#4306445 Quote

Oke.. bedankt, er was net iemand op het “zwanger zijn” forum en die gaf eigenlijk ook Tycho aan, ik begin de naam zelf ook steeds leuker te vinden geloof ik! hahaha.. daarom vind ik het wel leuk om te delen met anderen. Trouwens, ik weet nog dat bij ons tweede zoontje “Mike” er maar weinig waren die het echt een mooie naam vonden, ik vind hem nogsteeds super stoer. En Sem ook.. ookal komt het vaak voor, maakt me helemaal niks uit!!

Dank voor je reactie!

aaltje2
    Bijdrager
    #4307438 Quote

Bernt
    Devin
    Glenn
    Jente
    Jorn
    Tycho
    Robbin
    Thijs
    Ivan
    Jenze
    Xander

Maar de allermooiste naam vind ik JAN!! wij hebben alleen een vrij ‘ boerse’ achternaam en dan vind ik Jan nite zo goed bij ons passen, maar vind het echt een prachtige naam!

groetjes Aaltje2, augustusmoeder

#4307130 Quote

hahahaha.. nou jullie maken het wel wat ingewikkelder hoor, zo veel verschillende smaken! Manlief vind Ivan ook wel leuk, en Thijs en Jan. Maar er zijn maar weinig die Jan leuk vinden volgensmij, weet ook niet of ik dat nou een leuke naam vind. Tycho vind manlief ook leuk. He wat vervelend, nouja we hebben nog even de tijd, maar wil graag nu al een naam!!!!! Dan zijn we daar weer klaar mee. Bedankt voor alle reacties!

Liefs mammma

#4307129 Quote

hahahaha.. nou jullie maken het wel wat ingewikkelder hoor, zo veel verschillende smaken! Manlief vind Ivan ook wel leuk, en Thijs en Jan. Maar er zijn maar weinig die Jan leuk vinden volgensmij, weet ook niet of ik dat nou een leuke naam vind. Tycho vind manlief ook leuk. He wat vervelend, nouja we hebben nog even de tijd, maar wil graag nu al een naam!!!!! Dan zijn we daar weer klaar mee. Bedankt voor alle reacties!

Liefs mammma

#4307093 Quote

Ivan is ook een leuke naam

#4306982 Quote

Glenn en Thijs passen wel leuk bij de andere namen. Maar ik vind Tycho ook stoer!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen