Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1551105 Propje

• Auteur

vanmiddag even naar het weeg uurtje geweest..
    me mannetje is een zuipschuit :-S hij weegt maar liefs 4755 hij is zins zijn geboorte 1575 gram aangekomen ondanks zijn afvallen van 130gram na geboorte (zaterdag is hij 6 weken oud)

voor het gulzige van Ethan en mijn sterke toeschietreflex heb ik wat tips gekregen en die gaan we gaan ook proberen..

#4306487 Quote

En jij je maar druk maken 😉
    Goed gedaan meid!

#4306495 Quote

complimenten!!! lekker gevoel of niet.
    super.

liefs smooty

#4306527 Quote

ja druk maken zit in het “aard van het beestje” kan er niets aan veranderen..
    zeker een lekker gevoel.. ik ben gewoon een beetje een onzeker typetje en dat in combinatie van een perfectionist (slechte combi ;-))

#4306622 Quote

goed gedaan hoor! Fijn dat het zo goed gaat met de bv dat mag ook wel na jullie slechte start dus wees TROTS!

#4306930 Quote

fijn hoor, goed zo, powered by mommy’s milk,,haha

#4307002 Quote

he wat zijn de tips heb er nl ook veel last van

#4307350 Quote

ze gaf me de tip om een aantal keer achter elkaar een min aanleggen min laten sabbelen op je pink of speen..

op die manier is de grootste stuwing weg en heeft de kleine een laagje in de buik en zal hij daarna niet zo gulzig drinken.
    en ik last op borstvoeding.com dat zitten aanleggen ook erg helpt omdat het dan niet direct het keeltje in schiet.

#4308757 Quote

ga het ook proberen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct