Dit onderwerp bevat 17 reacties, heeft 11 stemmen, en is het laatst gewijzigd door

monique12179 1 jaar, 4 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
  • Auteur

Ben nu 40+5 en goed zat. IK WIL MIJN BABY !!!!!

Dit weekend heeft mijn lievelings verloskundige dienst en ik hoop echt dat ik ga bevallen. Maar schiet niet op hier. Eergisteren voorweeën gehad. Heb nu 1cm ontsluiting en de baarmoedermond is zacht, dus ik ben er klaar voor, het wil alleen niet beginnen. Mijn verloskundige wil misschien morgen even langskomen om me te strippen maar dat is niet zeker.

Heeft iemand tips hoe ik zelf de bevalling kan opwekken ????

Groetjes Jeanine

Anoniem

Sex kan nog ook al heb je ontsluiting, pas als je vliezen gebroken zijn raden ze het af ivm. infectie gevaar.

neeh jeanine,
    ik heb geen tips.
    Kom nou zeg, dan heb jij dalijk gewonnen… :-))

Maar die tips helpen hier ook niet, helaas…………

er is weer iets meer hoop. Heb net een deel van de slijmprop verloren. herken het doorzichtige, plakkerige spul van de eerste bevalling.
    Bij de eerste had ik vrijdag de slijmprop verloren en zondag ochtend begonnen de weeën. Hopelijk nu ook weer … of iets sneller natuurlijk.

h meiden, veel trap op en af hielp bij mij hel goed veel lopen, en sex ja pas na dat je vliezen breken niet doen wegen infectie gevaar, warme douche helpt ook goed,

bij mij duurde het heel lang voordat ze goed op gang kwmaen ze kwamen dan om het uur dan om het kwartier dan om de 4 minutn dus echt heel schommelend pfff was dat vermoeiend zeg 24 uur zo mee dor gekachelt , warme douche lopen op het balkon, trap op en af, nou uit uit eindelijk werdt ik overstuur en kwam de verloskundig bleek ik al 8 cm ontsluiting tehebben, en ze kwamen nog niet regelmatig hahaha, dus ja alles kan.

s6 meid en hoop dat het snel gaat gebeuren.

Een lange wandeling kan helpen om je weeen op te wekken!
    Succes!!

Anoniem

ik heb gehoord ananas, in een auto zitten en drempels opzoeken, en seks. Meer weet ik er niet, succes meid hoop dat het snel op gang komt.

Gr WEndy

ben al de hele week grote rondjes met de hond aan het lopen. Net ook weer een uurtje gewandeld.
    Ga dadelijk een lange warme douche nemen !
    Dat trap op en af lijkt wel makkelijk maar ook zo vermoeiend !!! Maar houd de opties in mijn achterhoofd. Mocht het de weeën niet opwekken is het altijd goed voor mijn conditie, hi hi hi.
    Morgen anders ook maar ananas gaan halen en zo.
    En vanavond mijn man zo gek krijgen dat hij nog een keertje sex wil hebben, hi hi hi.
    we proberen gewoon alles.

Is eigenlijk wel gek : sta je te wachten en zelfs te hopen en op te wekken van ……. pijn ?!?!
    ja ja, wat zijn wij vrouwen toch raar

hihi jeanine,
    ja rare menssen, vrouwen.
    Nou ja lopen, trap op en af, nee hoor bij mij werkt het echt niet. En sex… nee heeft ook niet geholpen, maar man durft niet meer nu dus dat gaat hem ook niet worden.

Kan is nog seks hebben tijdens de zwangerschap?
    Het kan alleen niet als je bloedverlies uit de vagina, pijn, gebroken vliezen of gevorderde ontsluiting hebt.
    ff opgezocht op google

seks schijnt te kunnen helpen.
    en anders wonderolie, raak je meteen erg aan de diarree, maar mijn verloskundige zei dat het ook weeen kan opwekken.
    maar of het allemaal echt werkt? ik denk zelf dat de baby pas komt als jij en je baby er echt klaar voor zijn

Kininezuur schijnt ook wee-opwekkend te zijn. Volgens mij betekent dat verse ananas eten.

Voor als het mocht beginnen; succes!!

nou ik zou nou maar geen sexs meer hebben gezien je al ontsluiting hebt ivm bacteriën.

Hoi,

ik was bij mijn eerste zwangerschap ook overtijd en heb toen vanalles geprobeerd van annanas tot trappelopen. Terwijl ik me slijmprop al was verlorren en 2 cm onsluiting had moest ik uiteindelijk nog 2 keer ingeleid worden en is ze met 16 dagen overtijd geboren.

Gister ergens gelezen dat je weeen kunt opwekken door een orgasme. WIlde je hem toch niet onthouden, dus gewoon proberen… WIe weet helpt het 😉

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct