Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Naar de Chiropratcor.

• Auteur

Hoi,

Vrijdag ga ik met ons zoontje naar de chiropractor. Demy kan erg moeilijk is slaap komen overdag. ’s Nachts slaapt hij wel goed, maar ik denk dat dat komt omdat hij zo moe is van het niet kunnen slapen overdag. Zijn er mensen die ervaring hebben met baby’s en chiropractie. Zelf heb ik wel ervaring met de chiropractor, maar niet met baby’s. Ik hoop in ieder geval dat het helpt om hem beter te laten slapen. Loop nu de hele dag met hem en hij slaapt alleen maar op de arm. We zullen het zien..

Groetjes Sanne

#4313511 Quote

hoi hoi
    mijn dochtertje is ook naar de chiropraktor geweest.
    ik heb er erg goede ervaringen mee,ze sliep overdag heel slecht en was erg schrikkerig.
    hier kwam het kiss-syndroom uit,dan zit het nekwervel door de bevaling niet helemaal goed meer na een paar behandelingen was het echt stukken beter.

ik ben een december mama.
    groetjes corina

#4313526 Quote

Hoi Corina,

Bedankt voor je reactie. Wat fijn dat het voor jouw dochter zo goed geholpen heeft. Ik hoop dat het voor Demy ook gaat helpen.

Groetjes

#4313630 Quote

misschien een osteopaat een goed idee?…chiroprat gaat toch ruwer te werk?

#4313660 Quote

Alle tips zijn welkom. Ik heb zelf geen ervaring met een osteopaat. Weet eigenlijk ook niet zo goed wat het is, dus dat ga ik maar eens google’n. Bij mij is de chiropractor nooit ruw geweest. Denk niet dat ze bij zulke kleintjes ruw te werk gaan. Hoop ik haha.

#4313813 Quote

nee hoor de chiropraktor is helemaal niet ruw,mijn kleine vondt het zelfs helemaal niet erg ze zijn juist heel rustig en kalm.

laat je even weten hoe het gegaan is ben wel benieuwd hahahaha.

#4314172 Quote

zal ik doen 🙂

#4315841 Quote

en hoe is het gegaan????

#4315862 Quote

Vandaag met Demy naar de chiropractor geweest. Hij had een grote blokkade in zijn nek, een blokkade in zijn onderrug en tussen zijn schouderbladen. Wel een opluchting dat je nu weet dat hij daar gewoon last van heeft. Vandaag was hij iets onrustiger dan normaal, maar dat kon volgens de chiropractor. Hopelijk voelt hij zich morgen al iets beter. Donderdag hebben we de 2de afspraak. Ik heb er een goed gevoel over en ik denk dat het zeker wel gaat helpen.

Groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct