Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

de biologische klok

• Auteur

Ha meiden!

Hebben jullie het programma "de biologische klok" al gezien? Dit komt op donderdagavond om ongeveer 22.45 uur op NED 1. Gisteren was het geloof ik de derde aflevering.

Het is een programma waarin ze aantal vrouwen volgen die zwanger willen worden en waar 'de klok' al vervelend begint te tikken. Het zijn allemaal heel verschillende types. Er is er een van een jaar of 40 die nog niet zeker weet of ze eigenlijk wel kinders wil, er is er een die is single en wil een kind opvoeden met een homo-paar. (de laatste is nu zwanger) er is er een al met IVF bezig… kortom ze zijn allemaal verschillend.

Ik vond het wel een grappig programma om te zien, al zit ik soms wel met mijn oren te klapperen hoor. Er is nl. een vrouw met een relatie van 2 jaar die dolgraag kinderen wil. Eerdere relaties zijn daardoor stuk gegaan. Nu is ze met iemand die eigenlijk niet weet of hij wel kinderen wil… ze zegt dat als hij geen kinderen wil, dat ze dan de relatie misschien wel verbreekt.

Wat vinden jullie daar nou van? Ben erg benieuwd naar de reacties. Ik zelf vond het nogal bot naar die man toe… alsof het alleen om zijn zaad gaat!! Aan de andere kant kan ik haar wel begrijpen, maar om dan eerst 2 jaar van je leven met iemand samen te zijn en dan de relatie verbreken omdat hij geen kinderen wil??? Ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken hoor.

Groeten Bloempje

#2824017 Quote

haai,

ja ik heb het ook gezien en ik snap het aan de ene kant wel, kijk als ze nou nog heel jong was, dan kon ze de tijd er voor nemen om hem eraan te laten wennen en dan zou hij misschien wel overstag gaan, maar zij was al 36 geloof ik.
    ik heb er ook wel eens over na gedacht hoe ik zal reageren en ik denk dat het heel moeilijk is….
    het ging volgens mij zowiezo niet zo goed tussen die 2 ze waren ook al in relatie therapie.
    ik denk dat heel veel vrouwen in zo'n situatie hopen dat de man overstag gaat, maar dat het altijd tussen je in blijft staan.
    maar hoe vond je die andere vrouw dan?van wie de vriend al die tijd een tweede relatie erop na hield?en na een week was ze weer bij hem terug…dat je iemand een tweede kans kan geven snap ik wel, maar na een week zou ik dat niet kunnen denk ik?

liefs leetje 1981

#2824019 Quote

dat was inderdaad ook een raar verhaal zeg! die andere vrouw wist zelfs van haar dat ze overtijd was!!!! in wat voor rare wereld leven we he?

ik geloof trouwens niet dat ik verder was gegaan met een man die me zo besodemietert had!!

doei doei

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct