Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1586951 Baby Box Felicitas

• Auteur

JOEHOE!
    Pakketjes zijn altijd leuk als de post aan de deur verschijnt!

Heb net de baby box gekregen.
    De pap- en danoontje-gebruikers onder ons komen helemaal aan hun trekken hihi

Straks weer lekker op de bank met alle tijdschriften!

#4342313 Quote

Ik vond de zwangerdozen wel leuker. Het meeste ligt hier al bij het oud-papier. hahaahah geen tijd om te lezen. (eigenlijk ook niet voor computeren maar zit er toch al heel de dag achter voor administratie dan heb je even ontspanning nodig toch?)

#4342315 Quote

ik zit nog altijd te wachten ik ben al wel gebeld voor informatie enzo dus ff geduld

#4342318 Quote

@ Louise: Daar heb ik iemand voor 😉 Enne, gun deze nachtbraker es effe een boekje! whahaha

@ Supertje: Zonde van het papier; kun je mooi de haard mee aanmaken na de zomer :-p

Heb net een abonnementje “Ook” afgesloten voor mijn moeder. Is komende maand jarig en wist eigenlijk geen cadeautje!

Ga toch maar effe stofzuigen, anders krijg ik weer van Louise op m’n sodemieter 😉

tamjo
    Bijdrager
    #4342395 Quote

Kreeg je die nu pas?? Die heb ik echt al zo een tijd geleden gehaald!

#4342407 Quote

ik heb hem ook al gehad.
    van prenatal en etos al

#4342429 Quote

Heb ook de etos en de prenatal gehaald…. vond vooral het bordje bij het fruitje erg leuk. Heb de stapel tijdschriften op het nachtkastje liggen….. ook lekkere lectuur voor in bad…. me time :-)))

#4342442 Quote

ik heb gisteren de bon gehad om de doos bij prenetal op te halen,
    ben benieuwd,

Liefs Marina

#4342454 Quote

Ik heb hem ook vanmiddag thuis gekregen.
    was erg verbaast aangezien ik hem anderhalve maand geleden bij de etos had opgehaald.
    dus heb hem 2 x gehad :-p
    vind ik helemaal niet erg, hihihihi
    maar inderdaad de doos die je tijdens je zwangerschap kreeg was veel leuker. maar ja we mogen een gegeven paard niet in de mond kijken.
    gelukkig verschillen wel de boekjes die er in zitten.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct